وحشتناکترین موجود دریایی که صید شده

یک ماهی اسرارآمیز با تیغ های شبیه به دندان روی بدنش، در ساحل بورنئو صید شد. این کشف ماهیگیر مربوطه را حیرت زده کرد و مسئولین نیز در تلاشند تا نوع این حیوان 30 سانتی را کشف کنند.

محلی ها موقتاً اسم آن را ماهی زرهی گذاشته اند و دلیل این نامگذاری تیغ هایی است که بالا و پایین بدن آن وجود دارد.انگلر ساپار مانسور، ماهیگیر 43 ساله، این ماهی را از دریای چین جنوبی در نزدیکی تودان مالزی، صید کرده است. او می گوید: «این اولین بار است که در عمرم چنین ماهی ای می بینم. آن را به خانه بردم و به همسرم نشان دادم.»

 

دایره محافظت از مناطق حفاظت شده با تنوع زیستی از سازمان جنگلبانی این منطقه، در حال حاضر در حال بررسی این موجود برای شناسایی آن است. اوسوالد براکن تیزن، معاون مدیر کل این سازمان می گوید که هنوز نتوانسته بفهمند این چه موجودی است، ولی پروسه شناسایی آن در دست اقدام است.

این را هم بخوان :  عشق مرد ۱۰۰ سانتی

همسر این ماهیگیر می گوید: «وقتی شوهرم این ماهی نادر را به خانه آورد، من و بچه هایم از دیدن آن شوکه شدیم، چون شکل آن خیلی عجیب بود.» او تصمیم گرفته که این ماهی را خشک کند و نگه دارد. او می گوید: «این ماهی هدیه خداست و من و خانواده ام آن را نگه می داریم.»

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *