ورود خودرو BMW به ریل مترو

یک دستگاه خودروی بی‌.ام‌.و در اثر برخورد با یک دستگاه زانتیا با نرده‌های محافظ قطار شهری مشهد، برخورد کرد و سرانجام در حریم ریلی مترو متوقف شد.

محمدجواد سبحانی، سرپرست ایستگاه ۵ و ۳۳ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان، توضیح داد: این سانحه رانندگی حدود ساعت ۲۳:۲۳ دقیقه شب گذشته، ۲۵ آبان در مسیر وکیل‌آباد به سمت میدان آزادی اتفاق افتاد. این حادثه منجر به وارد شدن جراحات سطحی به دو سرنشین خودروی سواری زانتیا و مصدومیت شدید راننده خودروی بی‌.ام‌.و شد.

وی با اشاره به اینکه بر اثر این سانحه رانندگی، دو سرنشین خودروی زانتیا دچار جراحت سطحی و در محل مداوا شدند، خاطرنشان کرد: راننده ۲۸ ساله خودروی بی‌.ام‌.و به علت شدت جراحت وارده در ناحیه گردن و پا به مرکز درمانی منتقل شد.

سبحانی با بیان اینکه علت وقوع این حادثه در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد موجود، راننده خودروی سواری بی‌.ام‌.و به علت سرعت بالا و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با زانتیا به سمت چپ خیابان منحرف می‌شود که با عبور از جدول، فضا سبز و نرده‌های محافظ قطار شهری، سرانجام در ریل و حریم مترو متوقف شد.

این را هم بخوان :  عکس حجله مرتضی پاشایی

سرپرست ایستگاه ۵ و ۳۳ آتش‌نشانی مشهد بیان کرد: نجات‌گران ایستگاه ۲۷ با حضور در محل حادثه نسبت به ایمنی سازی محل و پیشگیری از حریق احتمالی به وسیله نشت سوخت از هر دو خودرو اقدام کرده و پس از تحویل محل به نیروی انتظامی عملیات خود را خاتمه دادند.

1416225430840_85302

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *