ویروس مرگبار ابولا

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که بیماری ابولا تاکنون جان بیش از چهار هزار نفر را در سطح جهان گرفته است.

 

به گزارش آسوشیتدپرس، این سازمان در اطلاعیه ای که در مقر خود در ژنو سوییس منتشر کرد، گفت، شمار قربانیان ویروس مهلک ابولا در حال حاضر به ۴۰۳۳ نفر می رسد که همه آنها بجز ۹ نفر در سه کشور آفریقایی لیبریا، سیرالئون و گینه جان خود را از دست داده اند.
بر اساس این اطلاعیه، از میان ۹ نفر باقیمانده، ۸ تن در نیجریه قربانی ابولا شده اند و یکی از بیماران نیز در امریکا درگذشته است.
سازمان جهانی بهداشت گفت که تا روز چهارشنبه در مجموع تعداد ۸ هزار و ۳۹۹ مورد بیماران تاییدشده و یا مشکوک به ابتلا به ابولا در ۷ کشور دنیا گزارش شده است.
ابولا که یکی از خطرناکترین بیماری ها شناخته می شود، در حال حاضر، درمان قطعی یا واکسن ندارد و از طریق تماس مستقیم با ترشحات و مایعات بدن بیمار منتقل می‌شود.
این نگرانی وجود دارد که این بیماری به دلیل رفت و آمدها و تماس ها میان اتباع کشورهای جهان، از کشورهای آفریقایی به دیگر مناطق جهان نیز سرایت پیدا کند. آخرین عکس های منتشر شده در رویترز و گتی ایمیج از قربانیان این بیماری در افریقا را در زیر می بینید.
163004_554 163006_943 163010_809 PX*8383985 163013_809 163018_223 163019_730
این را هم بخوان :  تینا آخوند تبار

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *