پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود

ساندرا بولاک ،پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود

ایسنا: نشریه معتبر اقتصادی «فوربس»، فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود را در حالی منتشر کرد که در آن «ساندرا بولاک»، بازیگر فیلم «جاذبه» با درآمد ۵۱ میلیون دلاری از ژوئن ۲۰۱۳ تا ژوئن ۲۰۱۴ با پیشی گرفتن از «جنیفر لاورنس» در مکان نخست قرار گرفت.

«ساندرا بولاک» که پنج سال پیش اسکار بازیگری نقش اصلی زن را برای فیلم «نقطه کور» به دست آورد، سال گذشته برای بازی در فیلم جذاب و فضایی «جاذبه» ساخته «آلفونسو کواران» چهارمین نامزدی اسکار خود را کسب کرد. نقش‌آفرینی قابل توجه وی در مقابل انبوهی از تجهیزات فضایی و در حالیکه در فضا سرگردان است، تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است

 

جنیفر لاورنس که با درآمد سالانه ۳۴ میلیون دلاری در مکان دوم فهرست فوربس قرار گرفته، بیشتر درآمد خود را از محل بازی در مجموعه فیلم‌های «بازی‌های بقاء» «مردان ایکس» به دست آورده است.
«جنیفر آنیستون» با درآمد سالانه ۳۱ میلیون دلار مکان سوم فهرست پردرآمدترین زنان بازیگر هالیوود را از نگاه فوربس به خود اختصاص داده و پس از آن «جینت پالرو» با درآمد ۱۹ میلیون دلار در مکان بعدی قرار گرفته‌اند.
«آنجلینا جولی» و «کامرون دیاز» هر دو با درآمد ۱۸ میلیون دلار در این فهرست به تربیت در مکان‌های پنجم و ششم قرار دارند و پس از آنها‌ اسکارلت یوهانسون (۱۷ میلیون دلار)، «امی آدامز» (۱۳ میلیون دلار) و «ناتالی پورتمن (۱۳ میلیون دلار) قرار دارند.

این را هم بخوان :  داستان سیاه و سفید اثر هارولد پینتر

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *