پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند؟

پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند، چه حدسی درباره پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران می زنید؟ فکر می کنید این بازیگران برای ایفای نقش در یک فیلم تلویزیونی چه میزانی دریافت می کنند؟ در این مطلب با ما باشید تا به این این سوالات پاسخ بدهیم. 

پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند؟

آکتور یا آرتیست نامی است که در گذشته ها به بازیگر ها می گفتند. اگرچه در رتبه بندی نشریه تایمز، حرفه بازیگری جزو 10 شغل سخت و مشقت بار دنیا قرار گرفته است اما درآمد بازیگران حرفه ای بسیار بیشتر از کار سختی است که انجام می دهند. مزدی که یک سوپر استار به خاطر ایفای نقش در یک فیلم سینمایی دریافت می کند معادل حقوق چندین سال یک کارمند معمولی است. 

در ایران نیز کم نیستند بازیگرانی که دریافتی شان برای حضور در یک فیلم سینمایی سر به فلک می زند. در این لیست به معرفی پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران پرداخته ایم. بازیگرانی که اغلب در ژانر های جدی و درام ایفای نقش می کنند اما در این میان نام چند تن از بازیگران طنز نیز دیده می شود.

 پردرآمد ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *