پرفروش ترین فیلم های این هفته هالیوود

پیش بینی می شود فیلم های “لوسی” و “هرکول” هر یک با فروشی 46 و 29 میلیون دلاری در آخر هفته پرفروش ترین فیلم های سینمای هالیوود باشند
 

پیش بینی می شود فیلم های “لوسی” و “هرکول” هر یک با فروشی 46 و 29 میلیون دلاری در آخر هفته پرفروش ترین فیلم های سینمای هالیوود باشند.

سایت “باکس آفیس موجو” با انتشار گزارشی درباره پرفروش ترین فیلم های امریکایی در هفته اخیر در سینماهای امریکا به فروش بالای فیلم “لوسی” اشاره می کند و در این باره می نویسد:”پیش بینی می شود میزان فروش فیلم “لوسی” در سنینماهای امریکا در این هفته 17.1 میلیون دلار باشد و پس از آن فیلم “هرکول” با فروش 30 میلیون دلاری در هفته در رتبه دوم قرار گیرد.

“اسکارلت یوهانسون” و “مورگان فریمن” از جمله بازیگران فیلم “لوسی” هستند. ژانر این فیلم اکشن است. داستان این فیلم از آن قرار است که “لوسی” دختر جوانی است که توسط قاچاقچیان مواد مخدر ربوده می شود و پس از این که به هوش می آید متوجه می شود درون شکمش وسیله ای جاسازی شده که به او قدرت های ماوراء طبیعی می دهد.

این را هم بخوان :  تمرین مختلط کاراته کاران

فیلم “هرکول” نیز از نظر میزان فروش در مقام دوم قرار گرفته است. داستان فیلم “هرکول” همانند فیلم های پیشین ساخته شده درباره این شخصیت اساطیری یونانی است. با این حال، مهم ترین بخش فیلم هرکول تازه ساخته شده بخش اکشن و جلوه های ویژه آن می باشد که فاقد کیفیت لازم است و ناامید کننده تر از آنچه می شد انتظارش را داشت ظاهر شده است. “دواین جانسون” در این فیلم در نقش “هرکول” بازی کرده است.”

این سایت خبری در حوزه سینمای هالیوود در ادامه می نویسد:”از جمله فیلم هایی که پیش بینی شده در جدول پنج فیلم پرفروش امریکایی قرار گیرند فیلم سیاره میمون ها بوده است.”

1-لوسی

46 میلیون دلار

2-هرکول

29 میلیون دلار

3-سیاره میمون ها

16 میلیون دلار

Purge  -4

410 میلیون دلار

 Plane-5

9 میلیون دلار

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *