پوشش جدید باران کوثری در اکران فیلم شنل

پوشش جدید باران کوثری در اکران فیلم شنل

باران کوثری متولد 25 مهر 1364 در شهر تهران است. وی علاوه بر بازیگری، به طراحی صحنه و لباس نیز مشغول است. او تنها فرزند رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری است. 

باران کوثری تحصیل کرده رشته نمایش از موسسه سوره است. وی اولین تجربه نقش آفرینی اش را در فیلم «بهترین بابای دنیا» در سال 1370 و به کارگردانی داریوش فرهنگ داشت. سپس قریب به مدت ده سال با مادرش همکاری داشت و در فیلم های او حضور داشت تا اینکه در دهه 80 با سایر کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون شروع به هممکاری کرد. 

 

اکران خصوصی فیلم شنل

باران کوثری اولین حضورش در تئاتر را در نمایش «آن سوی آینه» (سال 1376) و با کارگردانی آزیتا حاجیان تجربه کرد. 

این را هم بخوان :  سلفی جدید معروف ها

سال ۱۳۸۵ برای وی سال پرباری بود. باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت، سپس از جانب خوانندگان هفته‌نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسبسیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد. او در سال ۱۳۸۶ در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازییکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود و در سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *