پینت بال بانوان

ماه گذشته اولین مرکز ورزشی و تفریحی “پینت بال” در کابل افتتاح شد؛ دست اندرکاران این مرکز معتقداند با این کار علاوه بر افزایش نشاط در بین جوانان آنها را از دست زدن به خشونت در سطح جامعه باز می‌دارند.

به گزارش رویترز، “عقاب” اولین مرکز ورزشی تفریحی “پینت بال” کابل است که با همکاری کمیته ملی المپیک افغانستان آغاز به کار کرده و همه روز پذیرای جوانان علاقمند به این رشته است. این مرکز در ساعات مشخصی زنان و دختران علاقمند را نیز پذیرش می‌کند. در سانس‌های بانوان این مرکز شش عضو تیم ملی پینت بال افغانستان حضور مستمر و منظم دارند.
در پی گشایش این باشگاه در کنار بانوان عضو تیم ملی افغانستان هر روز بر شمار علاقمندان به ین ورزش افزوده می‌شود. بازیکنان با لباس نظامی، اسلحه خود را با گلوله های رنگی پر می کنند و یکدیگر را هدف می گیرند. بسیاری بعد از پایان بازی با اسلحه و لباس فرم عکس یادگاری می‌گیرند. یکی از این بازکنان به خبرنگار رویترز گفت: «بازی واقعا جالبی است و ما را شاد می کند. با اینکه این بازی و تیراندازیها، یادآور صدای جنگ است اما ما بازی می کنیم و هدفمان این است که به لطف این بازی دوستانه از افغانستان تصویر دیگری جز جنگ و تروریسم بدهیم.»
 
این را هم بخوان :  عکس های بانوی جنگل

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زنان روسیه

قد زنان روسیه چقدر است ؟

حتماًورزش های پر خطردرباره زیبایی و جذابیت دختران و زنان روس زیاد شنیده‌اید. یکی از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *