کابوس برزیل گریبان ایران را گرفت

 کابوس برزیل گریبان ایران را گرفت / ایران با پرافتخارترین تیم‌های جهان هم‌گروه شد

 

ملی پوش تیم ملی والیبال کشورمان با انتشار یک ویدئوی کوتاه در صفحه اینستاگرام خودش، واکنش جالبی به دو شکست پیاپی و بحث برانگیز تیم ملی کشورمان مقابل لهستان نشان داد. «سید محمد موسوی» در بخش از این ویدئوی کوتاه خطاب به هواداران تیم ملی والیبال گفته:«ایشالا که برزیل بالا نمیاد. اون ور لهستان رو می زنیم می ترکونیم. خیالتون تخت!». پیغام تصویری موسوی را ببینید.

بالاخره اتفاقی که والیبالیست‌های تیم ملی ایران و در رأس آنها اسلوبودان کواچ از آن می‌ترسیدند رخ داد و ایران در مرحله بعد لیگ جهانی والیبال با برزیل همگروه شد.
با اظهارنظرهای پیاپی ملی‌پوشان مبنی بر اینکه آنها دوست ندارند در مرحله بعد با برزیل همگروه شوند دیگر همه می‌دانستند ایران ترجیح می‌دهد در مرحله بعد با لهستان روبرو شود؛ نه پرافتخارترین تیم جهان.
ایران هر چند در 2 دیدار از 4 دیدار خود مقابل برزیل به پیروزی رسید اما همه می‌دانستند که ملی‌پوشان ترجیح می‌دهند در مرحله بعد با لهستان روبرو شوند تا برزیل. ایران که لهستان را در تهران در هم کوبیده بود به راحتی در خاک این کشور شکست خورد تا این شائبه مطرح شود که ایران عمدا به لهستان باخته تا برزیل حذف شود.
بی‌انگیزگی و خنده‌های بازیکنان به هنگام از دست دادن امتیاز مقابل لهستان نیز این شایعه را قوت می‌بخشید اما موضوع جایی حساس شد که کواچ در اظهار نظری عجیب گفت: «نمی‌توانم دروغ بگویم. دوست ندارم با برزیل همگروه شویم!»
تغییرات این مسابقات به حدی گسترده و به‌روز است که حتی مجریان ورزشی تلویزیون را هم به اشتباه می‌اندازد. ایران که در میان بهت همگان توانست تا هفته ماقبل پایانی تا صدر جدول هم بالا بیاید باید لهستان را شکست می‌داد تا صدرنشینی خود را حفظ کند. بهزاد کاویانی مجری برنامه «توپ و تور» اما مدعی بود که ایران با شکست مقابل لهستان هم صدرنشین باقی خواهد ماند اما این اتفاق نیفتاد و ایتالیا صدر جدول را پس گرفت.
ویدئوی کوتاهی که محمد موسوی نیز از خود بعد از بازی با لهستان منتشر کرد بی‌انگیزگی بازیکنان را بیشتر نشان داد. او معتقد بود ملی‌پوشان در مرحله بعد لهستان را شکست خواهند داد اما شکست ایتالیا مقابل برزیل و البته کسب یک «ست» ایتالیا، تمام معادلات را به هم ریخت.
ایران در گروه خود دوم شد و در مرحله بعد با روسیه، تیم دوم گروه B همگروه خواهد بود و ایتالیا، میزبان مسابقات به مصاف آمریکا، تیم اول آن گروه می‌رود.
اما برزیل موفق شد با پیروزی مقابل ایتالیا بالاتر از لهستان به مرحله بعد صعود کند و در کنار ایران قرار بگیرد. این در حالی است که ایتالیا به غیر از آمریکا، تیم قهرمان دسته دوم یا همان 3 گروه دیگر (یکی از تیم های استرالیا، فرانسه، هلند و بلژیک) را رقیب خود می‌بیند که کار سختی در پیش ندارد.
به این ترتیب ایران در کنار دو تیم اول رنکینگ والیبال جهان قرار گرفت که مجموعا 12 قهرمانی لیگ جهانی را در کارنامه دارند!
مرحله نهایی دسته دو لیگ جهانی والیبال نیز از 22 تیرماه در سیدنی استرالیا آغاز خواهد شد

این را هم بخوان :  دختری که همانند خرها عرعر می کند

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *