کار در کنار درس

تحصیلات دانشگاهی همیشه پرهزینه است و در ایران شاید کمترین هزینه آن، هزینه مالی باشد؛ از این رو شاید برای عده‌ای از دانشجویان این سوال مطرح شود که واقعا به رشته دانشگاهی خود علاقه دارند یا نه؟

 

آیا از زمانی که صرف رشته‌شان می‌کنند در آینده راضی‌ خواهند بود؟ و اینکه رشته تحصیلی‌شان چقدر مبتنی بر علایق و اهداف زندگی‌شان بوده؟ با وجود آنکه فارغ‌التحصیلان دانشگاهها در مقایسه با نیروی کار غیرتحصیل‌کرده از موقعیت بهتری در بازار کار برخوردارند، شرایط برای همه رشته‌ها یکسان نیست و علاقه دانشجویان به رشته تحصیلی و شغلشان هم یکسان نیست. از طرفی دلایل کارکردن دانشجویان هم با همدیگر متفاوت است. عده‌ای از آن‌ها به علت نیاز مالی کار می‌کنند و عده‌ای به دنبال علایقشان مشغول کار می‌شوند. شاید در این بین معدود دانشجویانی پیدا ‌شوند که رشته تحصیلی و کارشان مرتبط باشد.

این مجموعه گزارشی تصویری است از دانشجویانی که در حین درس خواندن کار هم می‌کنند.

این را هم بخوان :  سوژه کردن خبرنگار خانم

 

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *