کشف حجاب در کرمانشاه

کشف حجاب در کرمانشاه

پس از فروش سازمان یافته تورات و انجیل در شهربازی کرمانشاه و بازی های شبه قمار در این مجموعه تفریحی این بار به نظر می رسد اراده ای برای عادی سازی بی حجابی با راه انداختن یک معرکه مضح و اصرار بر ادامه آن و البته استقامت در برابر اعتراضات مردم متدین استان کرمانشاه وجود دارد.

پافشاری تعمدی مسئولین شهربازی کرمانشاه بر فعالیت یکی از دستگاه هایی تفریحی که استفاده از آن توسط بانوان موجب افتادن حجاب و تجمع برخی افراد می شود، اعتراض برخی از حاضرین را برانگیخته و با جواب های عجیب متصدیان محوطه شهربازی رو به رو شد.

کشف حجاب در کرمانشاه

در کنار این دستگاه که سالتو نامیده می شود در عین ناباوری یکی از متصدیان دستگاه فقط مشغول جمع آوری روسری ها و شالهایی است که از سر راکبین آن بر زمین افتاده و معمولا نیز با صدای صوت و کف تعدادی که اطراف آن جمع شده اند همراه می شود.

این را هم بخوان :  مردی با ۲۰ عمل زیبایی

در حین ایستادن دستگاه نیز که تا توقف کامل آن چند دقیقه ای طول می کشد راکبین زلف بر باد داده مشغول مرتب کردن گیسوان خود در مقابل چشم تماشاگران شده و متصدی فوق الذکر نیز پس از توقف کامل روسری ها و شال ها را به صاحبان آنها تحویل می دهد.

کشف حجاب در کرمانشاه

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *