کفش های متفاوت نایک و آدیداس

مدل کفش های متفاوت نایک و آدیداس 2014

سرویس مد: اگر کسی چند سال پیش می گفت برندهای معتبر ورزشی، کفش های پاشنه بلند و لژ دار تولید خواهند کرد، بیشتر شبیه یک شوخی بود. اما با پیشرفت تکنولوژی از یک طرف و گسترش دنیای مد از طرف دیگر، این امر تحقق یافته است. به گزارش کافه سینما، حالا نه فقط لژ و پاشنه به کفش های زنانه برند های معتبر ورزشی اضافه شده است، که بسیاری از دیزاینرهای مطرح با خلاقیت خود، ظرافت دنیای زنانه را با هیجان دنیای ورزش پیوند زده اند. استفاده از رنگ های زنده و شاداب, و نیز بهره گیری از طرح های ترکیبی و پارچه های گوناگون، مثل گیپور، کفش هایی زیبا و منحصر به فرد روانه بازار کرده است.

سرویس مد  در این پست، مجموعه ای از کفش های زنانه دو مارک برتر ورزشی نایکی و آدیداس را برای شما انتخاب کرده است. این کفش ها که بر طبق آخرین تکنولوژی های کفش های ورزشی تولید شده اند، می تواند انتخابی مناسب برای دخترانی باشد که هم به دنیای مد علاقه مند هستند و هم استایل اسپرت و ورزشی را می پسندند.

این را هم بخوان :  قاتلان میل جنسی

kafsh-mod1www.kelishe.com_ kafsh-mod3www.kelishe.com_ kafsh-mod4www.kelishe.com_ kafsh-mod5www.kelishe.com_ kafsh-mod6www.kelishe.com_ kafsh-mod7www.kelishe.com_ kafsh-mod8www.kelishe.com_ kafsh-mod9www.kelishe.com_

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *