گران‌ترین آیفون ۶ جهان به قیمت ۳.۵ میلیون دلار

اگه علاقه‌ی بسیاری به محصولات اپلی دارید و همچنین حساب بانکی شما پر از پوله بد نیست آیفونتون رو از شرکت Goldgenie خریداری کنید.

 

این کمپانی که علاقه‌ی شدیدی به طلاکاری داره، نه تنها گوشی شما رو با طلای ۲۴ عیار طلایی میکنه تازه در کنارش هم کلی آلماس قرار میده تا چیزی از یک جواهر کمتر نداشته باشه.

به تازگی گرانترین آیفون ۶ جهان با قیمتی ۳.۵۱ میلیون دلاری توسط این شرکت ساخته شده، حتی لوگوی اپل پشت این گوشی هم پر از الماس شده تا بیشتر از همیشه جلب توجه کنه. Goldgenie از سال ۱۹۹۵ تاسیس شده و از آن زمان تا به حال تنها افراد مشهور و ثروتمندی مانند دیوید بکهام ، اوسین بولت و … از مشتریان آن بوده اند. محصولات دیگری چون آیپد، گوشی‌های بلک بری و یا حتی دوچرخه‌های مسابقه‌ای هم طبق درخواست مشتری توسط این شرکت تزیین و طلا کاری می‌شوند.

این را هم بخوان :  آیفون 3 میلیارد تومانی

رکورد گران ترین آیفون ۶ قبل از این از آن طراحی به نام Alexander Amosu بود که آیفون او با بیش از ۶ هزار الماس پوشیده شده بود و حتی لوگوی جدیدی که تماماً از الماس ساخته شده بود در پشت آن قرار داشت، این آیفون پارسال بر چسب قیمت ۲.۶ میلیون دلاری داشت

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *