آموزش تمیز کردن گوش ها

تا حالا شده برای جرم گیری و پاک کردن گوش خود یا فر زندانتان به مشکل بر بخرید و به گوش  شما و افراد دیگر ضربه بخرد و گوش اسیب ببیند .

چیزهایی که برای تمیز کردن گوش باید فراهم کنید :

-لیف حمام

-آب گرم و صابون

-پنبه

 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – –  – – – – – – – – – – – – – – – – – – – — – – – – – – – – – –

دستور کار  :

1 – لیف حمام را با مخلوط آب گرم و صابون خیس کنید و سطوح بیرونی گوشتان را کاملا” با آن تمیز کنید . پشت گوش و سطوح بین سر و گوش و فک را هم فراموش نکنید.

این را هم بخوان :  ساییدگی کشکک چیست

2 –  حالا لیف را کاملا” آبکشی کنید و دوباره آن را با مخلوط آب گرم و صابون مرطوب کنید و قسمتهای باقیمانده سطح خارجی را تمیز کنید . اگر گوشهایتان را برای آویزان کردن گوشواره سوراخ کرده اید ، هر کدام از آنها را با پنبه آغشته به الکل و مواد پاک کننده مخصوص گوش کاملا” تمیز کنید.

3 – برای تمیز کردن لبه های مجرای داخلی گوش از پنبه ای که با آب گرم کمی مرطوب شده است استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که آن را هرگز نباید داخل مجرای گوشتان فرو کنید.

4 – هر بار که صورتتان را می شویید می توانید مراحل ۱ و ۲ را به راحتی انجام دهید و هر روز صبح که دندانتان را مسواک می زنید می توانید مرحله سوم را انجام دهید .

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *