اتفاق عجیب در صفحه اینستاگرام سرمربی استقلال

وینفرد شفر که به تازگی سرمربی تیم استقلال تهران شده است، تا پیش از این در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها 203 فالور داشت. اماپس از حضورش در استقلال وضعیت صفحه شخصی وی دگرگون شده است. 

شفر در اینستاگرام

صفحه شخصی وینفرد شفر پس از عقد قرارداد با آبی پوشان، با استقبال بی سابقه هواداران این تیم مواجه شد به نحوی که تعداد فالور های او از 203 عدد به رقم 37 هزار نفر رسید. طرفداران فوتبال در ایران حضور پر رنگی در شبکه های اجتماعی دارند و علاقه دارند اخبار مربوطه را به صورت مستقیم از زبان خود بازیکنان یا مربیان فوتبال بشنوند.

وینفرد شفر متولد 1950 در آلمان غربی است. 

وی فوتبال را از زاذگاهش و تیم TuS Mayen شروع کرد. در ادامه به تیم مونشن گلادباخ پیوست و موفق شد با این تیم به قهرمانی بوندس لیگا دست یابد. او سابقه 406 بازی در بوندس لیگا را در کارنامه دارد. در این مدت نیز موفق به زدن 46 گل شد. سپس به تیم کیکرز اوفنباخ پیوست و همراه این تیم قهرامان جام حذفی المان شد. در سال 1977 مجددا به تیم بروسیا مونشن گلاد باخ پیوست و پس از 9 سال حضور در این باشگاه، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

این را هم بخوان :  سگ مهربان

در عرصه مربیگری وی سابقه قهرمانی با تیم ملی کامرون در جام ملت های آفریقا 2002  و همچنین صعود به جام جهانی را در کارنامه دارد. در عرصه باشگاهی نیز سکان دار تیم هایی مانند الاهلی امارات، العین امارات و باکو آذربایجان بوده است. او پیش از پیوستن به استقلال سرمربی تیم ملی جامائیکا بوده است

درباره Ali

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *