احسان و سولماز در تولد فردوسی پور

احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور / عکس

در برنامه ماه عسل احسان علیخانی بود که ناگهان ایران با زوجی به نام «احسان و سولماز» آشنا شد که داستان عاشقانه زندگی شان را کمتر کسی است که نداند. به گزارش تی وی پلاس بعد از آن شهرت در برنامه ماه عسل بود که دیگر این زوج در محافل هنری و میان هنرمندان به وفور حضور پیدا کردند؛ از کنسرت های خوانندگان تا جشن های مختلف.

حالا اما این بار عکسی از آنها منتشر شده که تعجیب بسیاری را برانگیخته است! «احسان و سولماز در جشن تولد عادل فردوسی پور!» آن هم در پشت صحنه برنامه نود! به نظر می رسد با این روندی که احسان و سولماز در پیش گرفته اند، به زودی سر از سازمان ملل هم دربیاورند.

درباره عکس منتشر شده نیز مشخص نیست عادل فردوسی پور از آنها دعوت کرده در جشن تولدش حضور پیدا کنند یا خودشان همینطوری اتفاقی در استودیو ۱۱ برنامه نود را باز کرده اند و خواسته اند شریک شادی عادل شوند! شاید هم در حال پرسه زنی در میان شبکه های رنگارنگ تلویزیون بودند و از این استودیو به آن استودیو که یکهو یادشان افتاده تا حالا در برنامه نود نرفتند و این یکی را هم به کارنامه پر بار هنریشان اضافه کنند.

این را هم بخوان :  شرحی بر یک عکس

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

2 نظر

  1. به امید زیاد شدن سلماز و احسانها در کشور عزیزمون.

  2. هر کی بود نمیموند*******$$$$$$$$$$

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *