احمدی‌نژاد محاکمه می‌شود؟

استقبال منتقدان و طرفداران رییس دولت سابق از سخنان اژه‌ای

گویا بگم بگم‌های احمدی‌نژادها تمامی ندارد. در حالی که قوه قضاییه به دنبال ادله کافی برای محاکمه احمدی‌نژاد است حامیان او معتقد‌ند که دادگاه وی فرصتی برای بیان ناگفته‌ها است!

محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه روز گذشته در یک نشست خبری خود به تشریح وضعیت پرونده‌های مهم قضایی کشور پرداخت و در خصوص پرونده محمود احمدی‌نژاد گفت: دادگاه در حال رسیدگی و جمع آوری ادله است و رسیدگی به پرونده هنوز نهایی نشده است.

وی افزود: من درباره این پرونده گفته‌ام که به لحاظ مسئولیت ایشان پرونده به دادسرا نرفته بلکه مستقیما در دادگاه مطرح شده است.

احمد کریمی اصفهانی٬ دبیرکل جمعیت اصناف و بازار که جزو منتقدان است گفت: احمدی‌نژاد که در فرافکنی و بی‌حیثیت کردن دیگران ید طولایی دارد در برخی موارد توانست با این شیوه کار خود را پیش برد و می‌بینیم که بزرگ‌ترین خطاهای تاریخ جمهور اسلامی در دوران او رقم خورد.

این را هم بخوان :  مگس در تن ماهی

در سایه سوء مدیریت‌های احمدی‌نژاد تخلفات زیاد از سوی اطرافیانش همچون مشایی و رحیمی و… انجام شد که باید او را مسئول دانست. از سوی دیگر بزرگ‌ترین آسیب‌های اقتصادی به کشور در دوران طلایی درآمد ارزی وارد شد. در حالی که می‌توانست با آن درآمد اقتصاد کشور را سامان دهد.

به گفته وی احمدی‌نژاد فرصت نکرد اگر نه آسیب‌های بیشتری به زیرساخت‌های کشور وارد می‌کرد.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *