اقدام گروهک شیطان پرستی ری استارت در تهران

گروه شیطان پرستی ری استارت روز گذشته در اقدامی شرم آور، با حمله به مسجد جواد الائمه واقع در بلوار استقلال در شرق تهران نام خود را مجددا بر سر زبان ها انداخت.

پس از اذان مغرب و با تاریکی هوا چند جوان ناشناس با حمله به مسجد جوادالائمه و آتش کشیدن درب مسجد، نام گروهک تروریستی “ری استارت” را با اسپری بر روی دیوار و زمین نوشته و سپس گریختند. نیرو های پلیس در پی دستگیری هرچه سریع تر این افراد می باشند و تحقیقات برای یافتن آنان آغاز شده است. 

از دیگر اقدامات تحریک آمیز این گروهک شیطان پرسیتی، حمله به یکی از شعب بانک آینده بود که با حضور به موقع نیرو های پلیس خنثی شد. 

این را هم بخوان :  قتل عام در حلبچه +18

سید محمد حسینی از سال ۱۳۹۴ با راه اندازی برنامه رادیویی به نام ری استارت (به معنی: آغاز دوباره یا شروعِ از اول) یک برنامه با محوریت نگاهی جدید به ادیان الهی را تولید و اجرا کرد. این برنامه رادیویی شامل مباحث عرفانی – فلسفی می‌شود که ناظر بر نوعی ردّیه بر ساختار رسمی تمام ادیان الهی است و به شکلیی متفاوت به عرفان و تصوف با محوریت ترمی به نام انسان کامل می‌پردازد. محتوا مباحث بصورت همه پرسی سقراطی است که به صورت مینیمالیستی و با آغشته به طنز ارائه می‌شود. سید محمد حسینی بارها در این برنامه اعلام کرده که از خود چیزی نمی‌گوید بلکه فقط از متون کهن و نو اهل تصوف و عرفان و بیش تر از مولوی و عطار و حافظ و… سخن می‌گوید.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *