بریز و بپاش شاه سعودی در سفر به روسیه!

پادشاه عربستان در اولین سفرش به کشور روسیه، همچون سفر های پیشین، با به همراه داشتن کاروانی مجهز از جمله بیش از 1500 خدم و حشم، باز هم سوژه رسانه های بین المللی شد. 

ملک سلمان پادشاه عربستان در سفر اخیرش به روسیه علاوه بر اجاره دربست دو هتل برای اسکان، لوازم منزل و تعدادی فرش به اضافه یک دستگاه پله برقی طلایی و بیش از 800 کیلوگرم مواد غذایی نیز به همراه خود برد. این در حالی است که رزرو های پیشین این دو هتل به خاطر اقامت ملک سلمان در آنها، لغو شده و حتی ساکنان دائمی این هتل ها نیز مجبور ترک هتل شده اند.

به گزارش خبرگزاری ریانووستی، همراهان شاه عربستان تمامی اتاق های این هتل را در اختیار گرفته اند و هزینه اجاره این تعداد هتل در مدت سفر ملک سلمان به بیش از 3 میلیون دلار تخمین زده می شود. 

به گزارش روزنامه دیلی تلگراف علاوه بر 25 شاهزاده ارشد، بیش از 100 آشپز نیز در کاروان همراه ملک سلمان در سفر به روسیه بوده است. علاوه بر این، خدمتکاران ملک سلمان نیز با کارکنان هتل جابجا شدند تا شاه عربستان احساس غربت و دوری از وطن نداشته باشد!

البته این بریز و بپاش ها در برابر هزینه ای که عربستان برای خرید تسلیحات جنگی که قرار است از روسیه خریداری کند، چندان به چشم نخواهد آمد. 

این را هم بخوان :  تصادف شدید پراید در مشهد

درباره Ali

این را هم بخوان

عبور مرگبار مردم شهرستان پلدختر از رودخانه

عبورجنایت دیگری از داعش در عراق +18مرگبار مردم شهرستان پلدختر از رودخانه، اهالی روستای ابراهیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *