تصویری از پیراشکی 100 هزارتومانی در تهران

تصویری از پیراشکی 100 هزارتومانی در تهران

چندی پیش خبر بستنی با روکش طلا در برج میلاد تهران جنجال زیادی در رسانه ها به پا کرد. خبری که با واکنش مسئولین بلند پایه نظام و رهبری مواجه شد و در نهایت سرو آن بستنی لاکچری در رستوران ها ممنوع گردید. حال در خبری عجیب برخی از قنادی های لوکس شمال تهران اقدام به پخت پیراشکی با روکش طلا کرده اند که با قیمتی نجومی عرضه می شود. تصویری از پیراشکی 100 هزارتومانی در تهران را در ادامه مشاهده می کنید. 

پیراشکی همواره یکی از میان وعده های خوشمزه و محبوب در میان فرهنگ ها و کشور های مختلف بوده است. شاید به سختی بتوان فردی را یافت که به پیراشکی، این میان وعده خوشمزه علاقه نداشته باشد. 

همه پسند بودن و فراگیر بودن پیراشکی در جوامع گوناگون سبب شده است تا انواع مختلف آن، با طعم ها و طرح های متفاوت به بازار عرضه گردد. یکی از جدیدترین و البته جنجالی ترین این مدل ها، پیراشکی با روکش طلا است که با قیمت نجومی 100 هزار تومان به ازای هر یک عدد پیراشکی در بازار فروخته می شود. 

تصویری از پیراشکی 100 هزارتومانی در تهران

تصویری از پیراشکی 100 هزارتومانی در تهران

پیراشکی میان وعده محبوبی است که دستور پخت آسانی دارد و تهیه آن در منزل به سادگی امکان پذیر است. نحوه تهیه پیراشکی شباهت بسیاری به تهیه دونات دارد. پس از آماده شدن خمیر پیراشکی تنها کافی است آن را به مدت 20 دقیقه داخل فر قرار دهید یا درون روغن سرخ کنید. 

این را هم بخوان :  خداحافظی آنجلینا جولی از بازیگری

کیک خامه ای و پیراشکی خامه ای از انواع شیرینی های پرطرفدار هستند, مخصوصا کودکان این نوع شیرینی ها را بسیار دوست دارند و از خوردن آن ها لذت می برند. خوردن پیراشکی در کنار چای می تواند عصرانه ای لذت بخش برای شما و خانوادتان باشد.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *