جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران

جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران

جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران ، فروردین ماه سال گذشته بود که دختری نوجوان به اداره آگاهی مراجعه کرد و خبر از ناپدید شدن مادربزرگ 85 ساله اش داد. پس از آن تحقیقات پلیس برای یافتن مادربزرگ آغاز شد تا اینکه پس از مدتی با دستگیری پدر و پسری که از قضا داماد و نوه آن مادربزرگ بودند، پرده از راز وحشتناک این پرونده برداشته شد. 

جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران

دختر نوجوان در ادامه صحبت هایش با مامورین اداره آگاهی گفت: از ظهر دیروز هیچ خبری از مادربزرگم نیست و هر چه با او تماس می گیرم پاسخ نمی دهد. وقتی که برای رفع نگرانی به منزل مادربزرگم در شرق تهران رفتم، پسر خاله و شوهر خاله ام را دیدم که در خانه حضور داشتند. وقتی از آن ها درباره وضعیت مادربزرگ پرسیدم گفتند: دیروز ظهر بود که او برای خرید از منزل خارج شد و از آن به بعد دیگر خبری از او نداریم.

جزئیات وحشتناک از پرونده آدم خواری یک پدر و پسر در تهران

پلیس پس از شنیدن چنین پاسخ هایی، به آن پدر و پسر مشکوک شده و آن ها را دستگیر کردند. بالاخره داماد مادربزرگ در جریان بازجویی ها لب به سخن گشود و اعتراف تلخی را بازگو کرد. مرد میانسال که چند سالی بود به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت گفت: روز حادثه بعد از مصرف، حالت طبیعی نداشتم و یک حسی درونم می گفت که باید پیرزن را به قتل برسانم. پس به صدای قلبم عمل کردم و مادربزرگ را با ضربات چاقو به قتل رساندم. من که نمیدانستم با جسد چه کار کنم تصمیم گرفتم آن را تکه تکه کرده و با گوشت آن غذا درست کنم.  وقتی که غذا آماده شد، سفره را پهن کردم و پسرم که از این ماجرا هیچ اطلاعی نداشت نیز به همراه من شروع به غذا خوردن کرد.

اما در ادامه پسر آن مرد معتاد خطاب به ماموران پلیس گفت: پدرم به شیشه اعتیاد دارد و تمامی ادعا هایش دروغ است. او دچار توهم است و متوجه نیست چه می گوید.

این را هم بخوان :  حجاب «آیشواریای رای» در فیلم ایرانی

آدم خواری در تهران

بازپرس سهرابی در این مرحله با توجه به وضعیت خاص جوان شیشه ای دستور دادتا وی برای مدتی در بیمارستان روحی و روانی تحت نظر قرار گیرد تا راز ناپدید شدن مادربزرگ فاش شود. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این که پس از گذشت سه ماه پدر میان سال که در این مدت در بازداشت پلیس بود سکوتش را شکست و افشاگری کرد.

مرد معتاد بالاخره به جرم قتل اعتراف کرد و برای اجرای حکم به بازداشتگاه منتقل شد. 

درباره Ali

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *