جهاد نکاح 2 دختر اتریشی

جهاد نکاح 2 دختر اتریشی

عکس ها و توضیحاتی از جهاد نکاح 2 دختر اتریشی در سوریه

اینترپل نوشت: عملیات جستجو دو نوجوان اتریشی که احتمالاً برای جهاد نکاح با تروریست‌ها عازم سوریه شده‌اند را آغاز کرد.

روزنامه دیلی‌میل گزارش کرد که «سامرا کسینوویچ» 16 ساله و «سابینا سلیموویچ» 15 ساله در 10 آوریل از خانه‌های خود در «وین» پایتخت اتریش ناپدید شدند.

با اینحال والدین این دو دختر نوشته‌هایی از جانب دخترانشان در شبکه‌های اجتماعی پیدا کردند که نوشته شده بود آنها برای جهاد به سوریه می‌روند.

والدین این دختران که در اصل پناهندگان بوسنیایی هستند و بعد از درگیری‌های قومی دهه 1990 به اتریش آمده‌اند اعلام کردند که این پیام‌هایی که به دخترانشان نسبت داده شده، توسط آنها نوشته نشده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پدران این دو دختر از کشور خارج شده‌اند تا دخترانشان را پیدا کنند و تصاویری از این دو دختر در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شده که نشان می‌دهد سلاح «AK47» به دست دارند.

در پست‌هایی که از این دو دختر در فیس‌بوک قرار داده شده، یکی از آنها گفته که می‌خواهند جهاد نکاح انجام دهند و جنگجویان مقدسی شوند و یکی دیگر گفته که مرگ هدف آنها است.

مقامات اتریشی گفته‌اند که این دو دختر احتمالا در کمپ آموزشی جهادگرایان هستند و با شوهران تروریست خود جهاد نکاح کرده‌اند.

جهاد نکاح 2 دختر اتریشی

جهاد نکاح 2 دختر اتریشی جهاد نکاح 2 دختر اتریشی جهاد نکاح 2 دختر اتریشی جهاد نکاح 2 دختر اتریشی

دختران اتریشی جهاد نکاح

دخترها پس از اطلاع از تعقیب اینترپل در صفحه خود نوشتند؛ بی جهت زحمت نکشید، دست هیچکس به اینجا نمی رسد.

جهاد نکاح 2 دختر اتریشی اسمرا کسیموویچ در سوریه دختران اتریشی جهاد نکاح سابینا سلیموویچ دختر اتریشی سابینا سلیموویچ

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

سمیرا سیاح

عکس های سمیرا سیاح بازیگر سابق ایران

عکس های سمیرا سیاح بازیگری که تا چند وقت پیش در ایران بود را در خارج از کشور ببینید، عکس سمیرا سیاح بدون حجاب کنار جیم کری جالب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *