درگیری خونین رامهرمز

جزئیات درگیری خونین رامهرمز / هفت کشته برای ۶۱ متر زمین

قاضی افتخاری، معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در تشریح این ماجرا گفت: صبح دیروز درگیری و تیراندازی در یکی از محلات شهرستان رامهرمز به پلیس اطلاع داده شد.

در ادامه با توجه به حساسیت موجود چند تیم از ماموران راهی محل درگیری شدند.

اختلافات ملکی عامل درگیری / آغاز درگیری مسلحانه

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد اختلاف ملکی به میزان 61 متر در یک زمین باعث این درگیری شده بود. دو نفر از یکی از طرفین درگیر با تهیه دو اسلحه کلاشینکف و 16 خشاب راهی ملک مورد نظر شده و با تیراندازی سه نفر از افراد مرتبط با درگیری خود را به قتل رساندند.

همچنین دو نفر از افرادی که در این درگیری هیچ نقشی قرار نداشتند، هدف گلوله قرار گرفته و جان خود را از دست دادند.

قاضی افتخاری خاطر نشان کرد: دو مرد موتورسوار سپس به سمت یک نمایندگی فروش خودرو که متعلق به مقتولین بود، رفته و اقدام به تیراندازی به سمت آنجا کردند که خوشبختانه در جریان این تیراندازی به کسی آسیبی نرسید.

593050_510

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس به تعقیب عاملان این جنایت پرداخته و با اخطار و شلیک تیر هوایی از آنها خواستند که خود را تسلیم کنند، اما دو مرد مسلح به فرار خود ادامه داده که در جریان درگیری با ماموران هدف گلوله قرار گرفته و کشته شدند.

وی افزود: در این درگیری 7 نفر از جمله دو ضارب کشته شدند که تحقیقات پلیسی و قضایی در این زمینه ادامه دارد.

 

یکی از نزدیکان عاملان این جنایت هولناک نیز گفت: ضاربان دو برادر بودند که پیش از این نیز تهدید کرده بودند اگر نتوانند در دعوای این ملک پیروز شوند دست به جنایت می زنند.

اظهارات برادر قاتلین / فیلمی که انگیزه قاتلان را بازگو می‌کرد

زنگنه، برادر قاتلین اظهار داشت: انگیزه اصلی این جنایت یک قطعه زمین 61 متری بود که طی چند سال گذشته در این رابطه چندین بار اقدام به طرح شکایت کرده بودیم.

این را هم بخوان :  ملاقات 2 باربی

593051_817

وی افزود: در این مدت برخی از آراء به نفع ما و برخی نیز به نفع طرف دیگر پرونده صادر شد. یک شب نیز در خانه ما را تخریب کردند که شکایت ما در این خصوص به جایی نرسید. برادرانم از این موضوع خسته شده و نمی دانم چرا تصمیم به این کار هولناک گرفتند. البته آنها قبل از اجرای نقشه شان در یک فیلم ضبط شده به تشریح انگیزه خود پرداختند.

زنگنه خاطرنشان کرد: هم اکنون این فیلم در اختیار من است و حاضرم آن را به مقامات انتظامی و قضایی تحویل دهم. پس از این جنایت به دلیل اینکه در آن شهرستان امنیت جانی نداشتم به تهران آمدم و در دیداری با دادستان کل کشور به تشریح پرونده پرداخته و از وی برای تامین امنیت جانی خود درخواست کمک کردم.

امنیت جانی ندارم / خانواده مقتولین نقشه قتل مرا کشیده‌اند

وی تاکید کرد: خانواده مقتولین قصد دارند مرا به رامهرمز کشانده و در آنجا برای انتقام گیری نقشه قتلم را اجرا کنند. اگر در این پرونده اتهامی داشته باشم حاضرم در یک دادگاه در شهر تهران محاکمه شده و جوابگوی اتهاماتم باشم؛ این در حالی است که در ماجرای قتل ها من هیچ نقشی نداشتم.

زنگنه افزود: در حال حاضر همراه همسرم در شهر تهران آواره هستم و از دادستان کل کشور می خواهم قبل از اینکه اتفاقی ناگوار برای من و همسرم رخ دهد برای تامین جانی ما اقدام کنند.

بر اساس این گزارش صبح روز دوشنبه دو مرد موتورسوار در شهرستان رامهرمز به دلیل اختلافات ملکی اقدام به تیراندازی به سوی طرفین درگیری خود کرده که در جریان این تیراندازی 5 نفر کشته شدند. 2 برادر تیرانداز نیز در جریان تعقیب و گریز با پلیس با شلیک ماموران جان خود را از دست دادند.

در حالیکه عاملان این جنایت کشته شده اند، فیلم ضبط شده از سوی آنها تنها کلید پلیس برای حل معمای این جنایت است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *