درگیری خونین پس از ورود دانشجو پسر به خوابگاه دختران

درگیری خونین پس از ورود دانشجو پسر به خوابگاه دختران

در اتفاقی عجیب و غیر منتظره در دانشگاه خوارزمی، یکی از دانشجویان پسر این دانشگاه در شرایطی که حالت روانی طبیعی نداشت، با شکستن در و شیشه ها اقدام به ورود غیر قانونی به خوابگاه دخترانه دانشگاه خوارزمی می کند. این عمل که موجب رعب و وحشت دانشجویان ساکن خوابگاه شده بود، در نهایت با دخالت حراست و عوامل انتظامی ختم به خیر شد. 

درگیری خونین پس از ورود دانشجو پسر به خوابگاه دختران

دانشجوی متخلف که در زمان ورود به خوابگاه دختران در اثر استفاده از مواد روانگردان حالت روانی طبیعی نداشت، با عبور از فنس های اطراف دانشگاه موفق می شود وارد خوابگاه شده و در ادامه با شکستن در و شیشه های ساختمان تلاش می کند وارد یکی از اتاق ها بشود.

این دانشجو پس از آن که وارد اتاق مدنظر شد، متوجه می شود فردی که به برای ملاقات با وی وارد اتاق شده بود در آنجا حضور ندارد. وی که در هنگام عبور از فنس ها و ورود به دانشگاه در اثر شکستن در و پنجره خوابگاه زخمی شده بود، توسط مامورین حراست دستگیر می شود و تحویل نیرو های پلیس می گردد. 

ماموران نیرو انتظامی ابتدا وی را به یک مرکز درمانی منتقل می کنند تا تحت درمان سرپایی، زخم هایش بخیه شود و در ادامه وی را به بازداشتگاه منتقل می کنند.

کارشناس اداره آگاهی درباره این پرونده گفت: پس از آن که خانواده فرد متخلف نیز از این موضوع مطلع گردید، پرونده حقوقی رسیدگی به پرونده در اختیار قوه قضایی قرار گرفت. وی در ادامه متذکر شد از آن جایی که فرد متخلف در این پرونده موجب رعب و وحشت عمومی شده است، رسیدگی به این شکایت از طریق دانشگاه امکان پذیر نیست و این پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد. 

درگیری خونین پس از ورود دانشجو پسر به خوابگاه دختران

حراست دانشگاه نیز پس از مشکلات پدید آمده به دانشجویان وعده داده است که تا پایان آخرین روز امتحانات، نیرو های امنیتی را افزایش دهد تا در ایام تعطیلات تابستان برای بهبود حفاظ اطراف خوابگاه اقدام شود.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *