درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران

درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران

درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران منجر به پاره شدن لب افسر پلیس و دستگیری بازیگران خاطی شد. 

این اولین بار نیست که اخبار عجیب و شوکه کننده ای از سلبریتی ها به گوش می رسد. پیش تر نیز جاستین بیبر، خواننده جنجالی با پرتاب آب دهان به سوی هوادارنش سر و صدای زیادی در رسانه های به پا کرده بود. اکنون نیز درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران به سوژه شماره یک رسانه های آمریکایی تبدیل شده است. 

درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران

درگیری سه بازیگر زن با پلیس در توالت رستوران

 

درگیری سه بازیگر زن با افسر پلیس در توالت رستوران در نهایت با دخالت نیرو های اف.بی.آی و دستگیری افراد متخلف پایان یافت. “اریکا واکر”، “بریتنی ماری لوسیو” و “آسیا شارل اپرسون” برنده سابق جایزه شوی امریکن آیدل شب گذشته به رستورانی در منتهن نیویورک مراجعه کردند. پس از آن که این سه بازیگر تاخیری غیر طبیعی در توالت رستوران داشتند، افسر پلیس دست به کار می شود و برای پی بردن به دلیل این تاخیر، وارد عمل می شود. 

بر اساس قوانین ایالات متحده تاخیر بیش از ده دقیقه در توالت های عمومی غیر قانونی بوده و پلیس اجازه دارد فرد مشکوک را توالت خارج کند. بر همین روال هنگامی که افسر پلیس به صورت مخفیانه وارد دستشویی رستوران می شود، به فرد خاطی تذکر می دهد و در ادامه با مقاومت و البته تمسخر آن بازیگر مواجه می شود. 

این را هم بخوان :  تبریک خبر گزاری های معروف به تیم ملی

همین امر موجب می شود تا افسر پلیس مچ دست “لوسیو” را با هدف خارج کردن از رستوران بگیرد اما مقاومت خانم بازیگر منجر به درگیری وی با افسر پلیس می شود. در همین حین لوسیو با مشت به صورت پلیس می کوبد ک در اثر این حمله فیزیکی، لب کارمند زن پلیس پاره می شود. 

درحالی که افسر پلیس “لوسیو” و “واکر” را کنترل کرده است ، اپرسون گوشی خود را روشن و شروع به ضبط فیلم می کند ویدئو نشان می دهد در حالی که “لوسیو” و “واکر” تلاش می کنند از دست پلیس خود را رها کنند افسر پلیس آن ها را به سمت بوته های بیرون رستوران می کشد.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *