رژلب مناسب بر اساس رنگ پوست

انتخاب رژلب مناسب بر اساس رنگ پوست

ar4-2594

– اگر رنگ پوست شما سفید می باشد و هم چنین دارای موهای بلوند هستید، بهتر است از رنگ های گرم مانند: قهوه ای استفاده کنید، تا به صورتتان جذابیت بیشتری ببخشد.

 

– اگر رنگ پوست گندمی همراه با موهای تیره و قهوه ای دارید، بهترین ترکیب آرایش و رنگ رژ لب عبارت از رنگ های: قرمز، نارنجی و جگری و… که تضاد زیبایی با رنگ موهای تیره ی شما ایجاد می کند.

– اگر شما دارای رنگ پوستی تیره و زیتونی رنگ هستید، می توانید از انواع رنگ های آرایشی استفاده کنید، ولی بهترین رنگ رژ برای این پوست رنگ های ملایم و تیره میباشد.

این را هم بخوان :  مراقبت از موها در زمستان

– و کسانی که دارای رنگ پوست قهوه ای هستند، انتخاب رنگ رژ لب هلویی و پرتقالی و.. بهترین انتخاب آنها محسوب می شود. این رنگ های گرم مطابقت خوبی با رنگ پوست اسپرسو یا قهوه ای دارند.

البته قابل ذکر است، اگر می خواهید در موقعیت های خاص زیباتر و جذاب تر به نظر بیایید، میتوانید از رنگ های جگری ، قرمز، نارنجی، نیز استفاده کنید، در این صورت با این ترکیب رنگ رژ لب جذابیت فوق العاده ای به چهره خود می بخشید.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *