زنی که دوست سلطان جنگل است

این شیر افریقایی که ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارد “تیمبا” نام دارد ، یک سال و نیمه است و حیوان دست آموز خانم “آنل سی من” محسوب میشود.

 

این زن ۳۱ ساله اهل افریقای جنوبی از بهار گذشته به پرورش سلطان جنگل  پرداخته است. او علاوه بر این شیر سفید چند حیوان دست آموز دیگر نیز دارد و میگوید عاشق حیوانات است.

او اضافه میکند برخی از مردم به انتخاب حیوانات دست آموز او خرده میگیرند اما او عاشق آنهاست و میگوید اگرچه اکثر توریستها و مردم با دیدن این حیوانات در مهمانخانه من تعجب میکنند اما به نظرم زندگی ما کاملا عادی است.شیر دست آموز این خانم روزانه بیش از ۴ کیلوگرم گوشت مصرف میکند و به گفته این خانم شیر من بسیار بازیگوش و باهوش است، او گاهی در رختخواب صاحبش میخوابد اما سرگرمی محبوبش کشتی گرفتن با وی روی کاناپه است.او میگوید این شیر به قدری به من علاقه دارد که اگر کسی نزدیک من بنشیند و یا با صدای بلند با من حرف بزند سریعا عکس العمل نشان میدهد  و حالت دفاعی به خود میگیرد.
این زن میگوید علاقه او به حیوانات از ۶ سال پیش و هنگامیکه او از خانواده اش در افریقای جنوبی جدا شد تا یک مهمانخانه دایر کند به وجود آمده است و اگرچه برای بسیاری از مردم این علاقه جای شگفتی دارد اما بخشی از زندگی و هویت او را میسازد.
 
0.247306001380401774_parsnaz_ir
این را هم بخوان :  خودکشی معاون مدرسه سئول

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *