زن روانی سر شوهرش را از تن جدا کرد و داخل پتو گذاشت

شامگاه پنجشنبه 7 اردیبشهت بود که اهالی خیابان پنجم محله نیروی هوایی با فریاد های وحشت زده مردی به داخل کوچه آمده و با صحنه وحشتناکی روبرو شدند. 

هنگامی که ماموران پلیس به محل رسیدند، زن میانسال در حالی که به شدت گریه می کرد در لبه جوب و بالای سر جسد تکه تکه شده شوهر سابقش نشسته بود. در ادامه جسد مثله شده مقتول به پزشکی قانونی انتقال می یابد و ماموران پلیس نیز قاتل را به بازداشتگاه می برند.

در بازپرسی های اولیه، قاتل اعتراف کرد که همیشه در زمان زندگی مشترک با شوهرش اختلاف داشته و از رفتار های تحقیر آمیزش بسیار آزرده بود. او در ادامه گفت که به خاطر مشکلات فراوان ما 15 سال پیش از یکدیگر جدا شدیم اما به خاطر تنها فرزندمان، گاهی به ما سر می زد و به ملاقات ما می آمد. همسرم از ابتدای ازدواج مان اعتیاد شدیدی به مواد خدر داشت و این مسئله را هم تا پیش از شروع زندگی مشترک مان از من پنهان کرده بود. 

 

چند وقت پیش دخترم گفت که پدرش اعتیاد را ترک کرده و قصد دارد به زندگی سابق اش بازگردد. من ابتدا حرفش را باور کردم و به او اعتماد کردم اما پس از گذشت مدت کوتاهی متوجه شدم که دروغ گفته و همچنان مواد مصرف می کند. همان لحظه فکر انتقام به سرم زد و تصمیم گرفتم او را به بهانه ای به خانه بکشانم و نقشه ام را عملی کنم. 

به همین خاطر او را به منزل دعوت کردم و با ریختن دارو در غذایش او را بیهوش کردم و بعدا او را با ضربات چاقو به قتل رساندم و در نهایت سرش را بریدم و از تنش جدا کردم. تصمیم داشتم جسدش را به بیابان منتقل کنم و برای همین خاطر جسد را به داخل پتو ریختم و تاکسی دربست گرفتم. اما وقتی قصد داشتم جسد را به اتومبیل منتقل کنم، دست جسد از پتو بیرون افتد و راننده متوجه شد. 

این را هم بخوان :  مادری که پسرش را به دلیل داشتن گوش‌های بزرگ کشت

در ادامه تحقیقات فرد قاتل برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد. 

با توجه به اینکه وضعیت روانی این زن به‌ صورت قطعی مشخص نشده است به دستور بازپرس رضوانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران، پرونده برای تعیین جنون متهم در زمان ارتکاب جرم به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی انتقال یافت.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *