نمای ساختمان ویلایی زیبا در تهران

زیباترین نمای ساختمان ویلایی و نمای ساختمان های دیگر

باید خوشحال باشیم که معماری و نما در ساختمانها و سازه های ایرانی اهمیتی بیشتر از قبل پیدا کرده است. در کنار ساختمانهایی که نماهای بی هویت و نامطلوبی دارند، معدود نماهای زیبا و خاص که به معماری و هویت آنها فکر شده است هم دیده می شود و از این بابت می توانیم خوشحال باشیم. در اینجا برخی از زیباترین نماهای ساختمانی در ایران را می توانید مشاهده کنید، که بسیاری از آنها نماهای ویلایی می باشند و شما می توانید زیباترین نمای ساختمان ویلایی را در این مطلب از شادابتور مشاهده کنید.

زیباترین نمای ساختمان ویلایی در ایران

شاید هنوز برای خیلی ها مفهوم «ویلا» مشخص نباشد. تعریف ویلا را در ادامه بخوانید تا در مورد تصاویری از نمای ساختمان ویلایی بیشتر بگوییم :

ویلا به ساختمانی گفته می شود که از چهار طرف به بیرون نما داشته باشد و عمدتاً آن را در اطراف شهرها یا در ییلاق‌ها می‌سازند. البته در بعضی از کشورها قوانین ساخت و ساز به شهروندان اجازهٔ ساخت ویلا در داخل شهر را نیز می دهد و خانه های مسکونی به صورت ویلایی در داخل شهرها ساخته می‌شوند.

نمای ساختمان ویلایی (1)

نمای ساختمانی ویلایی در تهران

نمای ساختمان ویلایی (2)

نمای ساختمانی ویلایی در شهر تهران

نمای ساختمان ویلایی (3)

نمای ساختمان مدرن در تهران

نمای ساختمان ویلایی (4)

نمای ساختمان آجری در تهران

نمای کامپوزیت از جدیدیترین و مدرن ترین نماهای ساختمان است که می توانید تصاویر بیشتر آن را در لینک ارائه شده مشاهده کنید.

این را هم بخوان :  سالاد مدیترانه ای

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکاسی نود

عکس نود چیست و منظور از عکاسی نود چیست؟

عکس نود و عکاسی نود چیست ؟ چرا خیلی ها در شبکه اجتماعی عکس نود میخواهند؟ قانون عکاسی نود در ایران چطور است ؟ همه در این مطلب از شادابتور بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *