سلفی سحر دولتشاهی در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی

سلفی سحر دولتشاهی در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی

سلفی سحر دولتشاهی در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی ، سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون در مرداد ماه سال 1358 در تهران متولد شد. وی در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و سال ها در عرصه تئاتر مشغول به فعالیت بوده است. وی علاوه فعالیت در عرصه هنر، به مترجمی زبان نیز مشغول است و تا کنون کتاب های متعددی را به زبان فارسی ترجمه کرده است.

خانواده سحر دولتشاهی بر خلاف او فعالیت هنری نداشته اند و مادرش عضو فدراسیون شنا بوده است و پدرش نیز مهندس عمران بود. اما علاقه وی به هنر های نمایشی سبب شد که در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کند و وارد دنیایی بازیگری شود. سحر دولتشاهی اکنون مشغول ایفای نقش در مجموعه «ساخت ایران 2» است که مخصوص شبکه پخش خانگی تولید خواهد شد. 

این را هم بخوان :  سلفی های جدید جنیفر لوپز

سلفی سحر دولتشاهی در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی

سلفی سحر دولتشاهی در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی

 

سحر دولتشاهی تصویر سلفی از خودش را در کنار محمدرضا گلزار و امین حیایی منتشر کرده است که مربوط به ساخت سریال ساخت ایران 2 است. 

سحر دولتشاهی در آثار متعددی از جمله: بارکد، چهرشنبه سوری و میم مثل مادر ایفای نقش کرده است. وی برای بازی در فیلم طلا و مس موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را از آن خود کند. سحر دولتشاهی سه سال بعد نیز توانست این موفقیت را تکرار کند و برای بازی در فیلم عصر یخبندان توانست بار دیگر جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را بدست آورد. 

عکس سحر دولتشاهی در ساخت ایران

درباره Ali

این را هم بخوان

زیباترین بازیگران ترکیه

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021

زیباترین بازیگران ترکیه در سال 2021 لیست طولانی و بلندی است، اما ما اینجا چند تا از بهترین بازیگران زن ترکیه را گلچین کرده ایم با عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *