شش نرم افزار برای عمر باتری

شش نرم افزار برای عمر باتری

خالی شدن باتری در گوشی‌های اندروید و مجبور به شارژ  کردن هر روز آن‌ باعث سرخوردگی از این گوشی‌ها و تبلت‌های خوب خواهد شد

ترفندهایی وجود دارد تا عمر باتری اندروید را افزایش داد اما عمر باتری گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید را می‌توان با استفاده از چند اپلیکیشن نیز بهبود بخشید و زمان کار با گوشی را به حداکثر رساند. در این مطلب به معرفی شش نرم افزاری خواهیم پرداخت که در بهبود عمر باتری اندروید مناسب هستند.

۱.Wakelock Detector

 

ویژگی «Wakelock» چیست؟ یک ویژگی در اندروید است که به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد تا اندروید را از رفتن به خواب عمیق باز دارد. آن‌ها می‌توانند پردازشگر اندروید را همیشه بیدار نگه دارند، صفحه را همیشه روشن بگذارند و صد البته می‌توانند باتری شما را نابود کنند. اپلیکیشن «Wakelock Detector» برنامه مناسبی است که دقت می‌کند که چه اپلیکیشنی از «Wakelock» در حال استفاده است. این برنامه اطلاعات جزئی در مورد سیستم به شما ارائه می‌دهد که برای عمر باتری بسیار ضروری هستند. البته این اپلیکیشن برای کاربران اندکی حرفه‌ای‌تر است. برای استفاده موثر از این اپلیکیشن نیاز است که در اندروید حرفه‌ای باشید و اگر هستید این برنامه را به شدت دوست خواهید داشت.

۲. Battery Doctor

 

این اپلیکیشن بسیار ساده ابزاری برای تحلیل باتری است و نیازی به اطلاعات تخصصی ندارید تا بتوانید از آن استفاده کنید. نکته جالب در مورد این اپلیکیشن این است که به شما اطلاع می‌دهد که چه اپلیکیشن‌هایی را خاموش کنید تا عمر باتری افزایش پیدا کند. ویژگی شارژ باتری این اپلیکیشن نیز بسیار مناسب است.

۳. JuiceDefender

 

کار کردن با این برنامه بسیار ساده است. این برنامه شکل و شمایلی بسیار ساده دارد و به دو روش می‌توانید از آن استفاده کنید؛ در هر دو روش، چه در حالت استفاده از تنظیمات از قبل چیده شده و چه در حالت تنظیمات انتخابی، افزایش عمر باتری در این برنامه به شدت ساده است. این برنامه دارای نسخه رایگان و پولی است و نسخه رایگان آن نیز ویژگی‌های بسیار مناسبی دارد.

این را هم بخوان :  جراحی تومور دو کیلویی

۴. Battery Defender

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های رایگانی که در این مورد وجود دارد، این برنامه است. از بهترین ویژگی‌های آن ساده‌ترین آن‌ است: این برنامه درصد عمر باتری شما را در منوی نوتیفیکیشن‌ها ارائه می‌کند. بله این ویژگی هیجان انگیزی نیست اما دانستن اینکه چند درصد از باتری باقیمانده است بسیار کمک کننده است.

۵. Battery drain analyzer monitor

 

این اپلیکیشن نیز از اپلیکیشن‌های کمک کننده خوبی است که مدیریت پروفایل ساده‌ای دارد اما بیشتر در مورد تحلیل استفاده از باتری است. تخمین و تحلیل دقیقی از عمر باتری دارد و برخلاف دیگر اپلیکیشن‌ها فقط درباره این نیست که برنامه‌های اندروید شما چه می‌کنند، بلکه در مورد این است که شما معمولا چگونه از دستگاه‌تان استفاده می‌کنید. این برنامه تخمین دقیقی از اپلیکیشن‌ها ارائه می‌دهد، اینکه پیش از آنکه دستگاه‌تان خاموش شود، از هر کدام چقدر استفاده کرده‌اید.

۶. ES Task Manager

این اپلیکیشن در واقع برنامه‌ای در مورد باتری نیست. این برنامه به شما امکان می‌دهد که کارهای انرژی بر را خاموش کنید. اگر از آن درست استفاده شود، به همراه اپلیکیشن‌های «Battery Drain Analyzer» و «Wakelock Detector» بسیار موثر خواهد بود.
 

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکاسی نود

عکس نود چیست و منظور از عکاسی نود چیست؟

عکس نود و عکاسی نود چیست ؟ چرا خیلی ها در شبکه اجتماعی عکس نود میخواهند؟ قانون عکاسی نود در ایران چطور است ؟ همه در این مطلب از شادابتور بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *