شهرام شب پره در جشنواره فیلم فجر

شهرام شب پره در جشنواره فیلم فجر

شهرام شب پره در جشنواره فیلم فجر ، جشنواره بین الملی فیلم فجر از 30 فروردین ماه سال 97 در پردیس سینمایی چارسو آغاز به کار کرده است. این جشنواره هم مانند دوره های پیشین بدون حاشیه نبود و اتفاقات جالبی در حین برگزاری آن رخ داده است.  

جشنواره بین المللی فیلم فجر همه ساله میزبان عده قابل توجهی از هنرمندان و سینما گران خارجی است. با این حال شاید جنجالی ترین میهمان این دوره از جشنواره شخصی به نام داوود عبادی است که شباهات کم نظیری به «شهرام شب پره» خواننده پرآوازه لس آنجلسی دارد. 

شهرام شب پره در جشنواره فیلم فجر

داوود عبادی به خاطر شباهت کم نظیر چهره اش به شهرام شبپره در سالیان اخیر مورد توجه خبرنگاران و رسانه ها بوده است. عبادی بازیگر فیلم‌هایی همچون “دندان مار”، “مرسدس” و “حکم” بوده است که به شکل نا خود آگاه و بدون اینکه گریم خاصی بر روی صورتش داشته باشد به خواننده لس انجلسی شباهت دارد. 

این را هم بخوان :  حیوان آزاری

عبادی در گفت‌وگویی در این مورد گفت: این‌که مرا شبیه شهرام شب‌پره می‌بینید ناراحتم نمی‌کندچون مردم خاطرات خوبی از شهرام شب‌پره دارند و من از این بابت خوشحالم.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *