قتل برادر زن به علت تعرض به خواهرش

قتل برادر زن به علت تعرض به خواهرش

مردی که 10 سال پیش به جرم قتل برادر زن دستگیر شده بود، دیروز مجددا در دادگاه حضور یافت تا برای دومین بار محاکمه شود. 

دی ماه 86 بود که مردی افغان که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد و علیرغم تلاش پزشکان، جان باخت. ماموران اداره آگاهی با پیگیری این پرونده موفق شدند قاتل را دستگیر کرده و برای بازجویی های بیشتر به دادسرای شعبه یک تهران منتقل کنند.   

در تحقیقات به عمل آمده معلوم شد که مقتول توسط شوهر خواهرش به قتل رسیده است. او گفت: چند روز پیش همسرم ماجرایی برایم تعریف کرد که احساس کردم دنیا برایم تمام شده است. همسرم گفت که برادرش به او تجاوز کرده است. از همین روی به شدت عصبانی شدم و تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. 

قتل برادر زن به علت تعرض به خواهرش

قتل برادر زن به علت تعرض به خواهرش

در این جلسه وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و چنین گفت: «موکل بنده باتوجه به اظهارات همسرش که گفته بود برادرش به او تجاوز کرده است مرتکب قتل شده و این در حالی است که تمام اظهارات همسر موکلم نیز در این پرونده موجود است.»

بنابراین موکلم برادر زنش را مهدورالدم دانسته و مرتکب قتل او شده است. پس با توجه به این شرایط خواستار آزادی‌اش هستیم. پس از پایان اظهارات وکیل متهم، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند تا حکم‌شان را صادرکنند.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *