قتل معلم توسط دانش آموز

“نمره پایین” معلم فیزیک را قربانی ضربات چاقوی دانش‌آموز کرد

علی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص حادثه جان باختن معلم فیزیک با ضربات چاقوی دانش‌آموز اظهار داشت: دیروز وقوع این حادثه در شهرستان بروجرد به آموزش و پرورش استان لرستان منعکس شد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بالافاصله مسئولان آموزش و پرورش استان لرستان به این دبیرستان مراجعه کردند و حادثه به این شرح بود که این دانش‌آموز پسر در سال اول دبیرستان تحصیل می‌کرد و حدود ساعت 11 صبح به همراه پدرش برای گرفتن مرخصی به مدرسه مراجعه می‌کند.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان ادامه داد: در همین روز نمرات دانش‌آموز به پدرش اعلام می‌شود که وی در برخی دروس مانند درس فیزیک نمره خوبی را نداشت.

 

قربانی بیان کرد:‌ پس از مشاهده نمرات، پدر دانش‌آموز  تقاضای مرخصی روزانه برای پسرش می‌کند اما هنگام خروج از مدرسه، دانش‌آموز به سمت کلاس درس معلم فیزیک رفته و معلم را که مشغول درس دادن بود با چاقوی آشپزخانه‌ که از قبل زیر کاپشن خود پنهان کرده بود، مورد حمله قرار می‌‌دهد.

وی گفت: معلم پس از اینکه مورد حملات چاقوی دانش‌آموز قرار گرفت به بیمارستان منتقل می‌شود اما متأسفانه شب گذشته جان خود را از دست می‌دهد.

این را هم بخوان :  خودکشی در ایستگاه متروی تجریش

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به این‌که دانش‌آموز ضارب به همراه پدرش متواری است، افزود: هم‌اکنون این دانش‌آموز تحت تعقیب است.

قربانی در پاسخ به این پرسش “آیا دانش‌آموز با معلم خود درگیری و خصومتی داشته است؟” عنوان کرد:‌ خیر خصومتی میان آن‌ها وجود نداشته است.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *