قیمت بوتاکس نورونوکس

قیمت بوتاکس نورونوکس 100 واحدی در سال 98

بوتاکس کاربردهای فراوانی دارد و طبیعتاً با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که همه چیز خصوصاً کالاهایی که وابسته به واردات بوده اند، افزایش قیمت جدی داشته اند، مساله قیمت در خرید کردن و استفاده کرده از خدمات بسیار با اهمیت تر از قبل شده است. حالا آنها که می خواهند برای زیبایی خود از بوتاکس استفاده کنند، به دنبال قیمت بوتاکس نورونوکس می گردند ! دراین مطلب از شادابتور در مورد قیمت بوتاکس نورونوکس با هم صحبت می کنیم.

قیمت بوتاکس نورونوکس امسال چند است ؟

مقدمه در مورد بوتاکس نورونوکس

هرچند مطالعات بزرگ و متعددی در مورد اثربخشی و بی خطر بودن نورونوکس در مقایسه با بوتاکس آلرگان در حال انجام است و بزودی منتشر خواهد شد ولی هم اکنون دو مطالعه دو سویه کور تصادفی برای مقایسه این دو دارو با نسبت ۱:۱ منتشر شده است که نتیجه هر دو نشان می دهد که هردو دارو دارای اثربخشی یکسان هستند و به یک میزان بی خطر می باشند . در یکی از این مطالعات از این دو دارو جهت درمان خطوط پاکلاغی کنارچشم استفاده گردید بطوری که خطوط کنار یک چشم با نورونوکسو چشم دیگر با بوتاکس آلرگان درمان شد ؛ بیماران با فواصل ۱ ، ۴ و۱۲ هفته بررسی گردیدند و هیچ اختلافی در میزان بهبودی خطوط دو چشم و یا ایجاد عارضه بین دو دارو مشاهده نگردید .

بوتاکس نورونوکس را بشناسید

در مطالعات اخیر مشخص گردیده است که به دنبال تزریق دیسپورت تاثیر دارو بر عضلات سریع تر از بوتاکس آلرگان و نورونوکس ظاهر می شود از اینرو باید به افرادی که قبلا دیسپورت تزریق کرده اند تذکر داد که ۱۰-۱۴ روز بعد از تزریق اثر نورونوکس ظاهر خواهد شد و این به علت تفاوت نوع توکسین مورد استفاده در این دو داروست ( Abobotulinum toxin A در دیسپورت در مقابل Onabotulnum toxin A در نورونوکس و بوتاکس آلرگان ) و این تاخیر در اثربخشی به هیچوجه به معنای قدرت کمتر این دارو در قیاس با دیسپورت نیست .

این را هم بخوان :  لاغری با نور خورشید

بوتاکس نورونوکس (قیمت)

 

بوتاکس نورونوکس برای خط اخم

در مطالعه دیگری از این دو دارو جهت درمان خط اخم استفاده گردید و در یک پی گیری ۱۶ هفته ای هیچ اختلافی از نظرمیزان اثربخشی و ایجاد عارضه بین این دو دارو مشاهده نگردید .

Neuronox یک بوتاکس استاندارد با مجوز بهداست بیش از ۲۳ کشور جهان از جمله ایران می باشد که از لحاظ قدرت و اثربخشی و بی خطر یودن با داروهای استانداردی چون بوتاکس آلرگان و دیسپورت یکسان است ولی شروع اثربخشی دارو بعد از تزریق کمی دیرتر از دیسپورت می باشد.

قیمت بوتاکس نورونوکس 100 تقریباً 500 هزار تومان است. البته قیمت اگر به ریال یا تومان باشد چندان کاربردی ندارد چون هر لحظه در حال تغییر است. بهتر است قیمت را به دلار بگوییم و شما خودتان در نرخ روز دلار ضرب کنید و قیمت را محاسبه کنید.

قیمت بوتاکس نورونوکس 100 حدود 35 دلار است.

چرا بوتاکس نورونوکس

واقعیت این است که فرق بین برندهای مختلف بوتاکس آن قدر که در تبلیغات و توسط برخی پزشکان مطرح می شود زیاد نیست. نکته مهم این است که بوتاکس استاندارد باشد و به لحاظ بهداشتی و درمانی مشکلی ایجاد کند، در این صورت فرق بین بهترین و بدترین بوتاکس حدود 10% است، در حالی که قیمتشان بیش از 70% تفاوت دارد. دقت کنید که حتماً بوتاکسی که استفاده می کنید استاندارد باشد و مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نکند و پزشک با دوز و مقدار مناسب از آن برای شما استفاده کند.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *