لباس هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد

لباس هایی که باعث می شود لاغر به نظر برسید

خط‌های عمودی لاغرتان می‌کند، این یک اصل است که همیشه جواب می‌دهد.این خطوط به خاطر خطای دیدی که ایجاد می‌کنند همیشه باعث بلند و در نتیجه ظریف‌تر به نظر آمدن شما می‌شوند. به طور کلی خطوط عمودی در هنرهای تجسمی نماد استواری، ایستایی، قدرت و کشیدگی قامت هستند. از طرف دیگر درست همان‌طور که درخت در طبیعت نماد استواری و ایستایی است این خطوط هم ایستایی و وقار را در نگاه بیننده القا می‌کنند. به استناد همه این دلایل از همین حالا برش‌های افقی در لباس‌های‌تان را فراموش کنید. در عوض بروید سراغ لباس‌هایی که فرمت کلی آنها راسته و کشیده است و در نتیجه پر است از برش‌های عمودی.

غیر از فرم و برش، طرح پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید هم در وزن کم‌کردن‌تان نقش دارد. پارچه‌هایی با خطوط راه‌راه بهترین انتخاب‌هایی هستند که شما می‌توانید برای لاغر‌تر به نظر آمدن سراغ‌شان بروید. اما صرف راه‌راه بودن کافی نیست! خطوط عمودی هم برای خودشان حساب و کتابی دارند، این خطوط همان‌قدر که می‌توانند لاغرتر نشان‌تان بدهند می‌توانند اندام شما را پهن‌تر هم به تصویر بکشند. خطوط عمودی برای اینکه کاربردشان بشود لاغرتر به تصویر کشیدن شما، باید خطوطی با عرض کم باشند نه خطوطی پهن و با فاصله‌های زیاد. از قضا امسال شانس هم با شما یار است چون در اغلب طراحی‌های تابستانه برندهای معروف لباس‌هایی با خطوط عمودی راه‌راه سیاه و سفید به چشم می‌خورد. البته یادتان باشد قرار نیست شما رنگ را کنار بگذارید و صرفا بروید سراغ لباس‌های راه‌راه سفید و مشکی!

برای برقراری تعادل در اندام‌ و در نتیجه متناسب و لاغرتر به نظر آمدن شما می‌توانید از ترفند ترکیب‌رنگ‌ها هم استفاده کنید.مثلا اگر سایز پایین‌تنه‌تان بیشتر از بالاتنه‌تان است بهتر است لباس‌هایی انتخاب کنید که در قسمت کمر برش دارند، تکه بالایی آنها طرح‌دار و به رنگ روشن هستند و قسمت پایین‌تنه آنها ساده‌اند و رنگ‌های مات و تیره دارند و البته برعکس!

ژاکت با شرایط خاص!
برای سایز کم کردن، یک راه دیگر هم دارید آن هم اینکه سراغ رو‌لباسی و ژاکت بروید؛ اما این انتخاب شرایط خاص خودش را دارد مثلا اینکه رولباسی و حتی ژاکتی که انتخاب می‌کنید باید کاملا ظریف باشد، راسته و البته با بلندی مشخص( تا زیر کمر). دکمه‌های رو لباسی و ژاکت‌تان را همیشه باید ببندید؛ شما به این روش خط ممتدی در ظاهرتان ایجاد می‌کنید که نتیجه آن می‌شود بلند قدتر و ظریف‌تر به نظر رسیدن! بر اساس همین قاعده باید ژاکت‌های 2 و حتی 4 دکمه را هم فراموش کنید چون این مدل ژاکت‌ها بالاتنه شما را پهن‌تر نشان می‌دهند.

گاهی شما چاق نیستید اما بالاتنه درشتی دارید که اصلا باب میل‌تان نیست. برای حل این مشکل هم راهکار دارید؛ اول اینکه پوشیدن پیراهن‌های یک‌سره، کت و دامن، کت و شلوار و حتی بلوز شلوارهای یک‌رنگ ‌و یک طرح را فراموش کنید. در عوض سعی کنید بیشتر سراغ لباس‌های ترکیبی بروید. برای ظریف‌تر به نظر آمدن بالاتنه‌ شما همانطور که قبلا توضیح داده شد باید کت یا بلوز‌هایی انتخاب کنید که برش‌های عمودی دارند. یک کت راه‌راه البته با راه‌های ظریف دقیقا همان چیزی است که شما لازم دارید اما در انتخاب شلوار یا دامن‌تان باید قواعد دیگری را به کار بگیرید، اول اینکه سراغ رنگ‌های تیره بروید، برای مثال اگر کت شما سفید و مشکی است شک نکنید که دامن‌تان باید به رنگ مشکی ساده باشد.

این را هم بخوان :  سوشی با طراح های دیدنی و جالب

ترفند دیگر شما برای سایز کم کردن، آن هم بدون آنکه پای رژیم غذایی در میان باشد رفتن سراغ بلوز و پیراهن‌هایی آستين بلند است. البته نه هر آستین‌بلندی! آستین‌های باریک و کشیده که به آسیتن‌های شمشیری یا لوله‌تفنگی معروفند سایز بالاتنه شما را کمتر نشان می‌دهند. اما درست در نقطه مقابل شمشیری‌ها آستین‌های کیمونو و پفی و چین دار قرار دارند. این آستین‌ها تا دل‌تان بخواهد شما را چاق‌و سایز بالا نشان می‌دهند!

دور این طرح‌ها خط بکشید!
پارچه‌های گل‌درشت را فراموش کنید! وقتی شما چاق هستیدنباید به پارچه‌های طرح‌دار به خصوص با گل‌های درشت فکر کنید. یادتان باشد که پارچه‌های چهارخانه آن هم از نوع خانه‌درشت، بدترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. مگر اینکه سراغ چهارخانه‌ ریز بروید با خطوط عمودی‌ای که تونالیته تیره‌تری دارند. اگر روی گل‌دار پوشیدن اصرار دارید فقط یک راه حل دارید و آن هم اینکه سراغ پارچه‌هایی با گل‌هایی ظریف و ریز بروید. اما به هیچ قیمتی نباید سراغ پارچه‌هایی با طرح‌ و خطوط دایره حتی نقطه نقطه بروید، این پارچه‌ها در هر حالتی شما را چند سایز درشت‌تر از چیزی که هستید نشان می‌دهند.

پلیسه بپوشید
برای برقراری تعادل در بالاتنه و پایین‌تنه، آن‌هم زمانی که بالاتنه شما درشت‌تر از پایین‌تنه‌تان است یکی از انتخاب‌های مناسب رفتن سراغ شلوار و دامن‌های پلیسه‌است. برش‌های پلیسه به دامن و شلوار شما حجم بیشتری می‌دهند، نتیجه هم می‌شود اینکه سایز شما را البته بسته به میزان پلیسه‌هایی که دارند بیشتر نشان می‌دهند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *