محسن مسلمان پرسپولیس را تهدید کرد

محسن مسلمان پرسپولیس را تهدید کرد

محسن مسلمان پرسپولیس را تهدید کرد ، پس از تساوی دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی قارشی ازبکستان که منجر به صعود پرسپولیس به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شد، محسن مسلمان با انتشار پستی در اینستاگرام تیم خود را تهدید کرد.

بهترین پاسور لیگ برتر در دیدار روز گذشته پرسپولیس برابر نسف قارشی ازبکستان هم جایی در ترکیب اصلی نداشت تا شایعه اختلاف او با برانکو بیش از همیشه به واقعیت نزدیک شود. 

محسن مسلمان با انتشار پست زیر در صفحه شخصی اش گفته: “سعی کن آن قدر کامل باشی که بزرگترین تنبیه تو برای دیگران گرفتن خودت از آنها باشد.”

محسن مسلمان پرسپولیس را تهدید کرد

پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر با 12 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم با اقتدار در صدر جدول قرار دارد و تنها یک پیروزی با کسب چهارمین قهرمانی اش در لیگ برتر فاصله دارد. علیرغم نیمکت نشینی های محسن مسلمان در چند هفته اخیر، وی با ارسال 9 پاس گل عنوان برترین پاسور لیگ را یدک می کشد. 

این را هم بخوان :  رکورد سرعت در ایران شکست

غیبت مسلمان در دیدار های گذشته تیمش و همچنین داشتن پیشنهادات متعدد از چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین یک باشگاه خارجی سبب شده است بهترین پاسور لیگ بیش از هز زمان دیگری به ترک پرسپولیس بیاندیشد. برخی از عوامل باشگاه، درگیر شدن مسلمان در برخی مسایل حاشیه ای را علت اصلی نیمکت نشینی وی می دانند. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *