محمد صلاح به جام جهانی می رسد

محمد صلاح به جام جهانی می رسد

محمد صلاح به جام جهانی می رسد. این خبری بود که پزشک تیم ملی مصر دقایقی پیش مطرح کرد و در ادامه افزود: طرفداران محمد صلاح و تیم ملی مصر نباید نگرانی خاصی بابت حضور این ستاره فوتبال در رقابت های جام جهانی روسیه داشته باشند. جمله ای که شادی بهترین خبر برای فوتبال دوستان مصری باشد زیرا که آنان امیدوارند تیم ملی کشورشان پس از سال ها بتواند با در اختیار داشتن ستاره ای به نام محمد صلاح، عملکرد مناسبی در جام جهانی داشته باشند. 

شب گذشته فینال جام باشگاه های اروپا میان رئال مادرید و لیورپول به میزبانی شهر کیف اوکراین برگزار شد. دیداری که با پیروزی قاطع 1-3 رئال مادرید بر حریف انگلیسی خود و سیزدهمین قهرمانی این تیم در رقابت های اروپایی پایان یافت. 

محمد صلاح به جام جهانی می رسد

محمد صلاح به جام جهانی می رسد

در یکی از حساس ترین صحنه های این بازی، خطای سرجیو راموس مدافع و کاپیتان کهنه کار رئال مادرید از دید داور پنهان ماند. خطایی که منجر به مصدومیت شدید این بازیکن شد ت در نهایت زمین مسابقه را ترک کند. اگرچه اسیب دیدگی محمد صلاح موجی از نگرانی را در میان طرفداران باشگاه لیورپول و همچنین فوتبال دوستان مصری پدید آورد اما اخباری خوبی که پزشک تیم ملی مصر امروز اعلام کرد، حکایت از حضور محمد صلاح در بازی های جام جهانی دارد. 

این را هم بخوان :  تمرین مختلط کاراته کاران

در ادامه نیز پزشک تیم ملی فوتبال مصر تصریح کرد: به لیورپول سفر می‌کنیم تا وضعیت صلاح را از نزدیک بررسی کنیم. در تماسی که با پزشک لیورپول داشتم او به من گفت که او می‌تواند در جام جهانی  به میدان برود و خوشبختانه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *