مرگ وحشتناک زن جوان زیر کوهی از مدفوع

مرگ وحشتناک زن جوان زیر کوهی از مدفوع ، دوندرا تاگور نام زن نگون بخت هندی است که دچار مار گزیدگی می شود اما هنگامی که این مسئله را با همسر خرافاتی اش در میان می گذارد، به جای این که او را به بیمارستان منتقل کند پیشنهاد می دهد که برای درمان این عارضه باید به زیر کوهش از مدفوع گاو دفن شود. اتفاقی که در نهایت به مرگ وی منجر می شود. 

مرگ وحشتناک زن جوان زیر کوهی از مدفوع

خانم تاگور هنگامی که به منزل باز می گردد و همسرش را از اتفاقی که برایش افتاده است مطلع می کند، با واکنش عجیب وی مواجه می شود. او که مردی به شدت خرافاتی بود، به درمان های پزشکی هیچ اعتقادی نداشت و به همسرش توصیه می کند برای این که زهر مار از بدنش خارج شود، به زیر تلی از مدفوع گاو برود. 

مرگ وحشتناک زن جوان زیر کوهی از مدفوع

 

هندی ها مردمان به شدت خرافاتی هستند و بسیاری از اعمالشان را بر پایه همین افکار انجام می دهند. اقدامات عجیبی از قبیل شکستن آینه، جوشیدن شیر ،رد شدن گربه سیاه از کنار  فرد و که تنها گوشه ای از کار های خرافاتی است که مردم هندوستان به آن اعتقاد دارند. 

دوندرا زن 30 ساله بود که هر روز برای جمع آوری هیزم و علوفه به مناطق کوستانی می رفت. وی در مناطق کوهستانی مورد هجوم یک مار سمی قرار می گیرد. وی پس از این اتفاق به سرعت خود را به منزل می رساند و از شوهرش درخواست کمک می کند. شاید هر کس دیگری به جای همسر وی بود، او را به بیمارستان یا یک مرکز درمانی می رساند که پاد زهر مورد نیاز را برایش فراهم کنند. اما همسر خرافاتی اش می گوید که مار نوعی جادوگر است و با درمان های معمول نمی توان کاری از پیش برد. 

این را هم بخوان :  انتقام از شکارچی

مرگ وحشتناک زن جوان زیر کوهی از مدفوع

زن نگون بخت توسط شوهر خرافاتی اش زیر تلی از مدفوع گاو دفن می شود و پس از گذشت چند دقیقه جان می سپارد. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *