مصاحبه با آنجلینا جولی

آنجلینا جولی: هیچ وقت فکرنمی کردم که من هم یک روزی عاشق بشوم

 آنجلینا جولی که اکثر اوقات در مصاحبه های مطبوعاتی ظاهر خجالتی ای دارد و این بار با مجله ELLE مصاحبه داشت .

137225_332

وی  در یک مصاحبه  با ELLE در مورد عاشق شدندش ، مادر شدنش و داشتن ۶ فرزند و جوونیش صحبت کرد.

ستاره ۳۸ ساله که عکسش روی جلد مجله ELLE قرار گرفت گفت که اون و برد پیت بیشتر از هر وقت دیگه ای عاشق هم هستن.جولی گفته که اون هیچ وقت فکرش رو هم نمی کرده که یه روزی عاشق میشه.هیچ وقت فکر نمی کرده که مادرش بشه چه برسه به این که بخواد ۶ تا بچه هم داشته باشه.انجی گفت رابطه ۹ ساله اون و برد هنوز هم مثل اوایل براش تازگی داره و عشقشون هنوز هم پر از سورپرایز است.

 

آنجلینا جولی گفت : هیچ وقت فکر نمی کردم بتونم عشق زندگیم رو پیدا بکنم.توی یه رابطه دو نفر همدیگه رو پیدا میکنن.از همدیگه تاثیر می پذیرن.پستی ها وبلندی ها رو با هم می گذرونن.و دیوانه وار عاشق تر و عاشق تر می شن.

زندگی ما مثل یه قصه است و ما با هم خاطراتی داریم.وقتی که شما توی زندگیتون از کسی خاطره دارین به این معنیه که شما با اون شخص احساس آرامش می کنین.عشق عمیقی بین شما دو تاست.

این را هم بخوان :  طراح ایرانی ساعت مچی نوکیا LUMIA را ساخت

 او گفت : وقتی که شما توی سنین جوانی هستین دلتون می خواد به قدری صداتون بلند باشه که بتونین باهاش دیوار های اطرافتون رو خراب کنین.به عنوان یه جوان کنجکاو شما دوست دارین آزاد باشین.حس می کنین که دارین زندگی خاص خودتون رو درست می کنین.جلوی فشار های زندگی ایستادگی می کنین. البته ممکنه حس عجیبی داشته باشین.گاهی هم ممکنه توی مسیر شناخت خودتون ، اطرافیان از کارهایی که شما می کنین برداشت غلطی داشته باشن.

   آنجلینا جولی سه تا از بچه هاش یعنی ویوین،پکس و زهرا  را در فیلم Maleficentکه روز ۲۸ می اکران خواهد شد ، جلوی دوربین آورده است .

آنجلینا جولی اضافه کرد :من و برد تصمیم گرفتیم که اگه بچه ها خواستند به طرف فیلم و بازیگری بروند جلوشونو نگیریم.البته باید بگم اون قدرا هم خوشحال نمیشیم. ما به اونها نمی گیم که با بازی اون ها مخالف یا موافق هستیم و تصمیم با خود اونهاست.اما حقیقتا من خودم دوست دارم آنها سمت یه حرفه دیگه بروند.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *