هدیه مرموزی که موجب مرگ عروس و داماد جوان شد

هدیه مرموزی که موجب مرگ عروس و داماد جوان شد ، زوج جوان هندی پس از پایان جشن عروسی راهی خانه بخت شده بودند اما در هنگام باز کردن هدایا از اتفاق شومی که در انتظار آنان بود اطلاع نداشتند. 

هدیه مرموزی که موجب مرگ عروس و داماد جوان شد

زوج نگون بخت پس از پایان جشن عروسی که در شهر کلکته برگزار شده بود، راهی خانه بخت شدند تا اولین شب زندگی مشترک شان را به خوشی سپری کنند اما هنگام باز کردن هدایای عروسی، یکی از جعبه ها با تزئین جالب و متفاوت توجه آنان را جلب کرد. در حالی که روی جعبه نامی از فرستنده و گیرنده نیامده بود، عروس و داماد جعبه را می گشایند و ناگهان انفجار وحشتناکی اتفاق می افتد. 

شدت انفجار به حدی بود که بخشی از خانه به کلی تخریب شد و آتش همه جا را فرا گرفت. عروس و داماد به کمک همسایگان و اهالی محل به بیمارستان منتقل شده بودند اما میزان جراحات به حدی بود که داماد نگون بخت دقایقی پس از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد و همسرش نیز در شرایط وخیمی قرار دارد و با مرگ دست و پنجه نرم می کند. 

«سیشه التیرا» سخنگوی پلیس محلی در گفتگو با خبرنگاران گفت:«تحقیقات در این باره آغاز شده و امیدواریم هر چه سریعتر قاتل این تازه داماد را بیابیم. عروس نیز بشدت مجروح شده و متأسفانه در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.»

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *