نیکی کریمی و پیری پوست دستش

چالش پیری پوست دست نیکی کریمی

واقعاً در شادابتور به اندازه کافی در مورد علت پیر نشدن نیکی کریمی و رمز و راز ظاهر جوان نیکی کریمی صحبت کرده ایم. تلاش برای جلوگیری از پیر شدن و از بین رفتن زیبایی های جوانی در همه افراد وجود دارد اما این تلاش برای بازیگران و خصوصاً بازیگران زن بیشتر است. تزریق بوتاکس، کشیدن پوست، تزریق چربی از جمله تلاشهایی است که بازیگران برای جلوگیری از پیر شدن انجام می دهند. اما اگر همه این کارها بر روی صورت انجام شود، پوست دست راز سن را بیان خواهد کرد ! نیکی کریمی اخیراً در یکی از عکسهایش با این مساله روبرو شده است، صورت جوان، دستان پیر !

این را هم بخوان :  مهسا کامیابی و مادرش

پیری پوست دست نیکی کریمی

در تصویر زیر، نیکی کریمی در پشت صحنه یکی از فیلمها دیده می شود که از قضا خودش کارگردان فیلم است، و در این تصویر در حالی که صورت وی بسیار شاداب و زیباست، دستان وی کاملاً نشان می دهد که با یک زن بالای 45 سال روبرو هستیم ! نظر شما در مورد این عکس چیست ؟

پیری پوست دست نیکی کریمی

شما می توانید در شادابتور مطالب بسیاری پیرامون نیکی کریمی بیابید.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

رابطه مقعدی

آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟

اینجا به سوالی پرتکرار یعنی آیا رابطه مقعدی باعث بارداری می‌شود؟ پاسخ دادیم. واقعیت این است که رابطه مقعدی باعث بارداری نمیشود اما نکات مهمی در این باره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *