چرا دختر شفر به سحر قریشی متلک انداخت؟

چرا دختر شفر به سحر قریشی متلک انداخت ، چندی پیش بود که سحر قریشی بازیگر پر حاشیه سینما و تلوزیون در مصاحبه ای عنوان کرده بود که مخالف حضور زنان در استادیوم ها است و اعتقاد داشت در صورتی که به ورزشگاه برود در صورت قرار گرفتن میان عده ای مرد غریبه، منقلب می شود. دختر وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال تا پیش از آمدن پدرش به ایران شناخت چندانی از کشور مان نداشت اما هنگامی که در سفرش به تهران متوجه شد زنان ایرانی حق حضور در ورزشگاه را ندارند، از این مسئله شدیدا انتقاد کرده و به دفاع از زنان ایرانی پرداخت. 

آیلیسا شفر در مصاحبه ای که با یکی از شبکه های فارسی زبان ماهواره ای انجام داده عنوان کرده است هنگامی که در کشورش آلمان برای تماشای فوتبال به استادیوم می رود منقلب نمی شود. وی با این حرف مستقیما به صحبت های چند وقت اخیر سحر قریشی کنایه زده است. 

دختر شفر در ادامه مصاحبه اش درباره زندگی خود در آلمان سخن گفته و از علاقه شدیدش به ورزش فوتبال پرده برداشته بود. او در ادامه صحبت هایش مدعی شد که علاقه اش به فوتبال مربوط به سال های کودکی می شود. او در خاطره ای جالب اظهار کرد که یک بار نزدیک بود در اثر برخورد توپی که پدرم شوت کرده بود بینی ام بشکند و آسیب شدیدی ببیند. از همان روز به بعد مادرم دیگر اجازه نداد که من فوتبال بازی کنم. 

او همچنین درباره حضورش در استادیوم گفت: من به واسطه پدرم می توانم در ایران به استادیوم بروم اما اعتقاد دارم که این یک تبعیض است و نمی خواهم خاطر زنان ایرانی را به این خاطر آزرده کنم. 

درباره Ali

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *