چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند

چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند ؟

شیر مادر دارای طعمی است که می تواند میزان علاقه نوزاد به شیر مادر را کم یا زیاد کند. اما این که چه چیزی شیر مادر را خوشمزه میکند سوال رایجی است که بسیاری از مادران شیرده که نوزاد دارند، به دنبال پاسخ آن هستند. مثل خیلی چیزهای دیگر، باورها غلطی در مورد شیر مادر و تغذیه مادر در دوران شیردهی وجود دارد که می خواهیم آن را با هم بررسی کنیم.

چه چیزی طعم شیر مادر را خوب میکند ؟

از مزیتهای شیر مادر نسبت به شیرخشک، این است که مادر در روزهای مختلف تغذیه های مختلفی دارد و به همین دلیل می تواند طعم شیر برای نوزاد در روزهای مختلف با هم فرق کند و این باعث تنوع و لذت بیشتر نوزاد می شود.

پیشنهاد ما برای خوشمزه کردن شیر مادر، استفاده از موارد غذایی زیر در تغذیه مادر است :

 

  • گلاب
  • زعفران
  • هل
  • طالبی
  • بستنی
  • کنجد سفید

بهتر است مادران در کنار این مواد غذایی از آب انار برای افزایش شیردهی و همچنین تنوع غذایی در روزهای مختلف استفاده کنند. وجود چربی امگا 3 را نیز در غذا فراموش نکنید.

چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند

توصیه اکید به مادران این است که از شیر خود برای تغذیه نوزاد استفاده کنند، و از مصرف شیرخشک برای نوزاد خود تا جایی که می شود پرهیز کنند. شیر شما هم خوش طعم تر و هم به مراتب مفیدتر است برای نوزادتان. حالا با این روشها که اینجا گفتیم می توانید شیر خود را خوشمزه تر هم بکنید.

Breast milk has a taste that can increase or decrease the baby’s interest in breast milk. But what makes breast milk delicious is a common question that many breastfeeding mothers looking for answers to. Like so much else, there are misconceptions about breastfeeding and breastfeeding that we want to explore together.

خلاصه
چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند ؟
عنوان نوشته
چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند ؟
توضیحات
چه چیزی طعم شیر مادر را خوشمزه میکند ! از رایج ترین سوالات مادران در دوران شیردهی است تا شیر خوشمزه را به نوزاد خود دهند، اینجا بخوانید
نویسنده
منتشرکننده
Shadabtor
لوگو
این را هم بخوان :  ابتلای زنان به ایدز در ایران

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *