کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی)

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه یکی از کارتون های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید نسخه دوبله فارسی آن با بهترین دوبله و بسیار جذاب را در ادامه ببینید. ما در شادابتور نسخه کاملش را (نسخه طولانی) با بهترین سرعت قرار دادیم. اگر می خواهید دانلود کنید و روی گوشی داشته باشید و دفعات بعدی پول اینترنت ندهید، لینک دانلود Miraculous Tales Of Ladybug And Cat Noir را برای شما گذاشته‌ایم و اگر هم می‌خواهید با یک سرعت عالی آن را فقط تماشا کنید، باز هم در ادامه Player ویژه‌ای برایتان گذاشته‌ایم !

دانلود کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه

شخصیت‌های کارتون میراکلس، نقش بسزایی در روند داستان این کارتون دارند و آشنایی با آن‌ها موجب می‌شود شما بتوانید داستان را به خوبی درک کنید و ارتباط بهتری با روند داستان پیدا می‌کنیم. از این رو، دراین گفتار به معرفی شخصیت‌‌های انیمیشن میراکلس می‌پردازیم.

مرینت دوپن چنگ : شخصیت های میراکلس

کارتون دختر کفشدوزکی

شخصیت اصلی داستان مرینت دوپن چنگ است. نام ابرقهرمانی او دختر کفشدوزکی است. صداپیشه این شخصیت داستان کریستینا وی  است. مرینت در مدرسه فرانس دوپان پاریس درس می‌خواند. تام دوپن چنگ پدر او و سابین دوپن چنگ مادر او است. این خانواده صاحب بهترین قنادی پاریس هستند و آنها از قشر متوسط جامعه هستند.

این را هم بخوان :  کلیپ موتور سنگین

مرینت موهای سرمه‌ای رنگی دارد که همیشه موهایش را به شکل دم خوکی می‌بندد، او چشم‌های آبی آسمانی و قد متوسطی دارد. او دوست دارد در آینده طراح مد شود و بسیار عاشق آدرینه است اما نمی‌تواند به او ابراز علاقه کند چرا که از او خجالت می‌کشد. مرینت در شخصیت ابرقهرمانی خود خصوصیت‌های اخلاقی نظیر شجاعت، مهربانی و هوش زیادی را دارا است.

ابتدا پلیر ویدیو و فیلم کارتون کفشدوزکی را گذاشتیم. اگر می خواهید فایل را دانلود کنید به انتهای صفحه بروید

.
.
و اما برای دانلود این کارتون زیبا از لینک زیر استفاده کنید !
خلاصه
کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی)
عنوان
کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی)
توضیح

کارتون دختر کفشدوزکی و گربه سیاه (نسخه طولانی) یکی از جذابترین کارتون ها برای کودکان که می توانید دانلود کنید یا آنلاین ببینید.

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

فیلم where the heart is

تماشای آنلاین یا دانلود رایگان فیلم Where the heart is سال 2000

فیلم Where the heart is محصول سال 2000 ، با بازی ناتالی پورتمن و به کارگردانی مت ویلیامز را به راحتی با لینک مستقیم و بدون عضویت دانلود کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *