آتش نشان نابینا در شیراز

محمد صادق حیدری کارمند روشندل واحد آتش نشانی شهر جدید صدرا در حقیقت نمونۀ کم نظیری از صَرف فعل ” معلولیت ناتوانی نیست ” در شمالغرب شیراز است

 

آقای محمد صادق حیدری کارمند روشندل واحد آتش نشانی شهر جدید صدرا در شمالغرب شیراز است . گرچه او در عملیات های میدانی آتش نشانی صدرا حضور ندارد اما همکارانش می گویند حال و هوای وی در هنگام اعلام عملیات وصف ناشدنی است ؛ محمد صادق همچون سایر همکارانش در هنگام کار از لباس فُرم آتش نشان ها استفاده می کند ، همکارانش همچنین می گویند او در انجام کارهایش دقت خاصی دارد و از حس شنوایی بسیار خوبی برخوردار است بصورتی که در هنگام حضور در محل کار اولین شخصی در ایستگاه آتش نشانی صدرا است که به آژیر اعلام ماموریت واکنش نشان می دهد ، محمد صادق حیدری کارمند روشندل واحد آتش نشانی شهر جدید صدرا در حقیقت نمونۀ کم نظیری از صَرف فعل ” معلولیت ناتوانی نیست ” در شمالغرب شیراز است ، او نشان داده است نابینایی مایۀ معلولیت و مانع روشندلی نیست . بمناسبت فرا رسیدن 15 اکتبر روز جهانی نابینایان و عصای سفید همکاران آقای حیدری و جمعی از مسئولان شهر صدرا با برگزاری یک جشن کوچک ، محمد صادق را غافلگیر نمودند .

atashneshan atashneshan93

این را هم بخوان :  کارمندان مجرد ازدواج کنند وگرنه اخراج میشوند

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *