آرایش تیره و روشن چشم

آموزش آرایش تیره و روشن چشم برای از بین بردن خستگی چشم

روند و مد آرایشی در طول سال بسیار متغییر است ، و می توان گفت روز به روز نکات تازه ای به آن افزوده می شود . اما یک چیز است که در طول سال کم و بیش ثابت باقی می ماند که آن را آرایش تیره و روشن می نامند .برای تعریف آرایش تیره و روشن می توان گفت آرایشی را که در صورت تضاد ایجاد کند را گویند . این گونه آرایش را برای زمان هایی که می خواهید خستگی و بی حالی چهره خود را بپوشانید و شاد و جذاب به نظر بیایید به شما توصیه می کنیم .

۱-دانستن تفاوت بین رنگ های تیره و روشن :

 

دانستن تفاوت میان این دو ،کار چندان سخت و دشواری نمی باشد .روشن پودری سبک وزن است و تیره رنگ های مات و سنگین را شامل می شود .اگر می خواهید آرایشی تیره و روشن داشته باشید ،باید این رنگ ها را که تضاد زیبایی با یکدیگر دارند را ترکیب کنید و آرایشی زیبا به وجود آورید .

۲-استفاده از یک قلم مو تمیز و مخصوص فقط برای ترکیب رنگ ها :

این را هم بخوان :  آرایش چشم و ابرو

یک قانون اساسی در آرایش وجود دارد که می گوید به هیچ عنوان لوازم آرایشی ، برس ها و قلم موهایتان را با هم مخلوط نکنید . زیرا این امر مانع به وجود آمدن رنگ هایی براق و چشمگیر می شود .

۳-به خوبی مخلوط کردن :

اگر می خواهید به  آرایش خود جلوه زیبا و کاملی بدهید،  باید در ترکیب کردن رنگ ها دقت و توجه زیادی را صرف کنید . برای مثال ترکیب رنگ های مشکی و نقره ای با رنگ های سبک و روشن نارنجی و قرمز ، آرایشی جذاب و فوق العاده را به وجود می آورد .

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *