آرایش چشم و ابرو

روش های صحیح آرایش چشم و ابرو

با آرایش صحیح چشم و ابروها می توانید تیره گی و پف زیر چشمهایتان را مخفی کنید. ولی قبل از اینکه برایتان از این راه حل های آرایشی بگویم باید مطمئن شوم که با وجود رعایت نکات زیر هنوز هم مشکل تیره گی و پف زیر چشم را دارید.

ar4-3068

۱- آب به اندازه لازم بنوشید
۲- خواب کافی بکنید
۳- غذاهای سالم و پر ویتامین بخورید
۴- ژن پوست خوب داشته باشید ( البته اگر خوش شانس هستید)

آخری شوخی بود چون داشتن ژن پوست خوب در کنترل ما نیست و کاملأ تصادفی میباشد.

حالا اگر همه کارهای بالا را انجام میدهید و باز هم مشکل دارید نگران نباشید زیرا با آرایش میتوانید این مشکل را رفع بکنید

کانسیلر:

 

ar4-3069

کانسیلر که به زبان ساده حکم بتونه کردن پوست را دارد نوعی کرم پودر غلیظ است که بیشتر مارک ها آنرا دارند و از آن میتوانید برای زیر چشم استفاده کنید. معمولأ همه بشکل نیم دایره زیر چشم می مالند که این اشتباه است زیرا فقط تیرگی پوست را می پوشاند ولی باعث بیشتر نشان دادن پف زیر چشم میشود. باید کانسیلر را بشکل یک مثلث که رأس آن بطرف پایین است زیر چشم بزنید که هم تیره گی و هم پف را بپوشاند. اگر کانسیلر شما خیلی غلیظ و خمیر مانند است بهتر است که با کمی کرم مرطوب کننده مخلوط کنید تا بهتر و طبیعی تر روی پوست بخوابد.

این را هم بخوان :  ساختن یک رابطه قوی با همسر !

خط چشم

ar4-3070

دور چشم ها را خط چشم نکشید زیرا همه توجه را به تیره گی و پف زیر چشم می برد . به جای خط چشم از یک سایه چشم قهوه ای برنزه برای دور چشم ها استفاده کنید با این کار هم چشم ها درشت تر بنظر می آیند و هم ایرادات زیر چشم کمتر دیده میشوند.

ابروها

ar4-3071

ابروهای نازک تیره گی و پف زیر چشم را بیشتر نمودار میکنند در صورتیکه ابروهای پهن توجه را بطرف بالای چشم ها برده و در نتیجه تیره گی و پف زیر چشم ها کمتر بنظر می آیند.
امیدوارم که این راه حل ها بتواند به شما کمک کند و مورد استفاده قرار بگیرد.

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

زن افغانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی

زن افغانی برای ازدواج با مرد ایرانی یکی از عباراتی است که بسیار جستجو میشود. اگر به دنبال زن افغانی هستید این مطلب را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *