آپارتمان ۱۰ میلیارد تومانی در تهران

این ساختمان در ۷ طبقه مسکونی و ۲ طبقه مشاعات بنا شده است که در مجموع ۱۱ واحد مسکونی را شامل می شود

 

مشاعات و امکانات مجتمع رویال  دایموند به شرح زیر است: لابی( با مساحتی در حدود ۲۴۰ مترمربع فرنیش و دیوارهایی پتینه کاری شده)، سالن اجتماعات، سالن بدن سازی، سالن سینما، استخر، سونا، استفاده از سنگ در طراحی نما، استفاده از سنگ، پتینه، کاغذ دیواری و چوب در متریال داخلی، ظرفیت پارک ۲۷ خودرو که سهم هر واحد ۲ پارکینگ خواد بود.

واحد نمونه این مجتمع مسکونی  پنت هاوس آن است. این پنت هاوس متراژی در حدود ۴۴۰ مترمربع دارد. این پنت هاوس دارای ۳ اتاق خواب( ۱ اتاق خواب مستر)، یک اتاق مهمان ( با سرویس مجزا)، یک اتاق کودک، ۴ سرویس بهداشتی و ۳ حمام، یک آشپزخانه و یک پنتری می باشد. برخی ویژگی های پنت هاوس مجتمع رویال  دایموند: دارا بودن ظرفیت ۳ جای پارک خودرو، یک بالکن با دید شمالی، استفاده از چیلر به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش، دارای استخر روباز، فضای باربکیو و آشپزخانه در رووف گاردن، وجود سازه چادری، وجود رختشویخانه. دید این پنت هاوس  به رشته کوه های البرز و ساختمان چناران پارک می باشد . قیمت این واحد ۱۰ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

این را هم بخوان :  رویایی ترین خانه جهان

درباره علیرضا (مدیر سایت)

علیرضا هستم، مدیر سایت شادابتور. علاقه مند به اینترنت و اهل مطالعه و البته کمی هم شوخ طبع ! موضوعات سلامتی و کمی طنز از زمینه های مورد علاقه من هست !

این را هم بخوان

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

عکس‌های جذاب از زنان در محل کار (اداره و آفیس)

مُدشعارهای دانشجویان در حضور روحانیو فَشِن تنها مربوط به مهمانی و مراسم نیست. امروزه زنان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *