آپارتمان ۱۴ میلیارد تومانی

آپارتمان ۱۴ میلیارد تومانی در تهران

پارکینگ این مجتمع ظرفیت پارک ۲۷ خودرو را دارد که سهم هر واحد ۳ جای پارک خواهد بود. قیمت این مجتمع بر پایه متری ۳۰ میلیون ارزش گذاری شده است که در صورت افزایش طبقات برای هر طبقه ۵۰۰هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت.

 

به گزارش صبحانه، این ساختمان ۱۳ طبقه سبکی نئوکلاسیک و سازه ای بتنی دارد. طبقات مسکونی آن ۱۰ طبقه و در مجموع ۹ واحد است. مشاعات این ساختمان که ۳ طبقه را به خود اختصاص داده است شامل لابی فرنیش(۳۰۰مترمربع)، سالن اجتماعات، استخر، سونا، جکوزی، حوض آب سرد، استخر کودک، سالن بدن سازی و سالن ماساژ می باشد. پارکینگ این مجتمع ظرفیت پارک ۲۷ خودرو را دارد که سهم هر واحد ۳ جای پارک خواهد بود. قیمت این مجتمع بر پایه متری ۳۰ میلیون ارزش گذاری شده است که در صورت افزایش طبقات برای هر طبقه ۵۰۰هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت.

 واحد نمونه این مجتمع مسکونی که در تصاویر آن را مشاهده خواهید کرد با مساحتی برابر ۴۳۵ مترمربع و قیمتی برابر ۱۳،۴۸۵،۰۰۰،۰۰۰ در طبقه سوم واقع شده است و دارای ۴ اتاق خواب و یک maid room،( یک اتاق مستر)، یک اتاق کار، یک سوئیت مهمان، یک اتاق کودک، ۵ حمام، ۶ سرویس بهداشتی، یک آشپزخانه، فضای صبحانه خوری، Pantry، اتاق رختشویخانه و بالکن ۲۰ متری می باشد.

این را هم بخوان :  زیباترین حمام های 2014

درباره مرجان

مرجان هستم، نویسنده شادابتور. علاقه مندان به طراحی سایت و اینترنت و خصوصاً وبگردی. نظراتتون را در مورد نوشته های من ارسال کنید.

این را هم بخوان

کنسرت نوروز

کنسرت های نوروز 1403 در کشورهای اطراف ایران

نوروز، آغاز سال نو شمسی، در کشورهای مختلف منطقه با شور و شادی گرامی داشته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *